نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

12. آبان 1394 - 22:55
مسئول بسج جامعه زنان کهگیلویه وبویراحمد:
13 آبان روز حماسه آفرینی فرزندان انقلاب است
مسئول بسیج جامعه زنان کهگیلویه وبویراحمد گفت: 13 آبان روز حماسه آفرینی فرزندان انقلاب است و وظیفه همه ما است که با حضور خود در راهپیمایی این روز این دین را ادا کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، زهرا باقریان افزود: در برهه ای دیگر از تاریخ نسل تربیت شده اسلام ومکتب امام خمینی (ره) لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر و بار دیگر درمقابل استکبار جهانی قد علم کرد و این رویارویی را همیشه ملت ایران داشته و در هر زمان تقویت شده است.

 

وی بیان کرد: اگر چه ممکن بود هر زمان استکبار تغییر وبا نفوذ باشد ،اما مردم ایران هیچ موقع در مقابل آنها سر خم نکرد ودر دفاع ازحقوق مظلوم وهدف خود کوتاه نیامده ونخواهد آمد.

 

باقریان اظهار کرد:13آبان یادآور روحیه استکبار ستیزی مردم ایران است که در این روز مردم مومن ایران چون همیشه باید فریاد نفرت و انزجار خود را از ستمگران عالم سر داده و دشمنی همیشگی خود را با استکبار و استعمار جهانی که در راس آن آمریکای خائن قرار دارد، ثابت کنند.

 

 وی ابراز داشت:سیره رفتاری تاریخ استکبار نشان داده که استکبار همواره به دنبال تحقیر و ذلت ملت‌ها بوده و سوابق آن در تاریخ روشن است .

 

مسئول بسیج جامعه زنان استان افزود:منفعت طلبی مهم‌ترین ویژگی استکبار و توسعه طلبی و زیر پا گذاشتن سایر دولت ها برای رسیدن به اهداف خود است.

 

باقریان با اشاره به اینکه روز استکبار ستیزی هویت انقلاب اسلامی است و عزت امروز ما مدیون همین هویت است تصریح کرد: اگر این هویت را از مابگیرند و ارزش های ما کمرنگ شود مثل سایر امت ها ذلیل خواهیم شد  و امروز بر همه ی ما در هر جایگاه و شرایطی که هستیم پاسداری و محافظت از این شعارها و ارزش های والا یک وظیفه است .

 

وی عنوان کرد: جوانان ما باید از شهید فهمیده درس ایثار و وفاداری بگیرند و همیشه پشتیبان اسلام ، ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشند و با حمایت کامل از مقام معظم رهبری دست استکبارگران را از کشور کوتاه کنندو دین خود را به شهیدان ادا کنند.

 

باقریان افزود: روز 13 آبان روز حماسه آفرینی فرزندان انقلاب است و وظیفه همه ما است که با حضور خود در راهپیمایی این  روز این  دین را ادا کنیم.

 

منبع: ایل بانو

انتهای پیام

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی