نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

13. آبان 1394 - 15:07
 نخستین نرم افزار اندرویدی "نفوذ" در کشور
پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس به مناسبت 13 آبان منتشرکرد:
رونمایی از نخستین نرم افزار اندرویدی "نفوذ" در کشور + تصاویر نرم افزار
پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس به مناسبت 13 آبان،روز استکبار ستیزی نخستین نرم افزار اندرویدی "نفوذ" را در کشور طراحی و رونمایی کرد.

به گزارش چهارفصل ،طراح و برنامه نویس این نرم افزار اندروید گفت: نرم افزاراندرویدی "نفوذ"  برای نخستین بار در کشور در راستای آگاهی بخشی به عموم مردم جهت مقابله با پروژه های نفوذ دشمن در پسا برجام طراحی  وبرنامه نویسی شده است.

 

مصطفی گلستانی فر با بیان اینکه طراحی و برنامه نویسی این نرم افزار به مدت یک هفته انجام شده است، افزود: این نرم افزار در 9 بخش شامل بررسی نفوذ سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، نرم، نفوذ از منظر امام خامنه ای، کلیپ صوتی نفوذ، کاریکاتور های نفوذ، گام های راهبردی آمریکا برای نفوذ به ایران، کلیپ های صوتی نفوذ در حوزه های مختلف و در بحث دشمن شناسی است.

 

فعال رسانه ای کهگیلویه وبویراحمد گفت: در این نرم افزار قابلیت های ارسال مطالب در شبکه های اجتماعی، بزرگ وکوچک کردن اندازه مطالب وقابلیت نصب بر روی انواع گوشی وتبلت های اندرویدی وجود دارد.

 

نرم افزارهای اندرویدی دجال واره، راهیان نور، رسانه بصیر، حماسه 9 دی،  شهدای دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد،  ابعاد شخصیتی آیت الله ملک حسینی (ره) ، شهدای شاخص دانشجویی استان (شهید طیب و شهید دهراب پور)،  شهید شاخص رسانه استان (شهید عبدیان)، پد خندق، خبر خوان آنلاین کهگیلویه و بویراحمد تاکنون از سوی این فعال رسانه ای کهگیلویه و بویراحمدی طراحی و منتشر شده است.

 

  نرم افزار های دجال واره، راهیان نور، رسانه بصیر، حماسه 9 دی و نفوذ از جمله نرم افزارهای اندرویدی است که برای نخستین بار در کشور از سوی گلستانی فر طراحی، برنامه نویسی و منتشر شده است.

 

گفتنی است لینک دانلود این این نرم افزار به زودی در پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس منتشر می شود.

 

بخشی از تصاویر نرم افزار اندروید نفوذ را در زیر می توانید مشاهده کنید.

 

نرم افزار اندروید نفوذنرم افزار اندروید نفوذنرم افزار اندروید نفوذنرم افزار اندروید نفوذ

نرم افزار اندروید نفوذنرم افزار اندروید نفوذ

 

نرم افزار اندروید نفوذ

نرم افزار اندروید نفوذ

نرم افزار اندروید نفوذ

نرم افزار اندروید نفوذ

نرم افزار اندروید نفوذ

نرم افزار اندروید نفوذ

نرم افزار اندروید نفوذ

نرم افزار اندروید نفوذ

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی