نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

13. آبان 1394 - 23:46
عضو هیأت نظارت بر نشریات دانشجویی دانشگاه یاسوج گفت: تجمع روزانه دانشجویان تا رسیدن به هدف عالیه چه در باران، چه در برف و چه در گرما ادامه خواهد داشت تا اینکه هر چه زودتر اقدام عملی جدی و جهادی صورت بگیرد.

اصغر جویبار پور مسئول کمیته پیگیری یادمان شهدای گمنام دانشگاه یاسوج و عضو کمیته نشریات دانشجوی دانشگاه یاسوج در گفت و گو با خبرنگار چهارفصل اظهار کرد: حدود چهار سال است که شهید گمنام درمیان سلام و صلوات، بر دوش عموم مردم از پیر تا جوان، جوان تا کهنسال از دانشجو تا استاد، از خواهر تا برادر وهمچنین از مسئول تا مردم عادی وارد دانشگاه شد.

 

وی در ادامه گفت: آن روز هیچ کس گمان نمی کرد که بعد از گذشت چهار سال از آن مراسم استقبال از شهدا  که با آن شکوه و عظمت بر گزار شد، شهید گمنام مورد بی مهری و بی توجهی قرار بگیرد، چرا که آن روزها هر آنکه میکروفون به دست می گرفت سخن از آرمان های والای شهیدان و مقام و منزلت آنها می گفت.

 

 

جویبارپور اضافه کرد: پشت میکروفون به مهمان نوازی استان قسم میخوردند و وعده ایجاد فضای معنوی، فرهنگی را در دانشگاه می دادند، اما دریغ از جامه عمل پوشاندن به حرف ها و وعده ها، به قول ها و گفته ها وحتی به نامه امضاء کردندن هایشان.

 

این فعال دانشجویی ابراز کرد: شهید را فقط آوردند در دانشگاه خاکش کنند و برایش مجلس ختمی بگیرند وکمی تبلیغات و شانتاژ خبری و تمام!

 

وی در ادامه گفت: تمام به این معنا که این پتانسیل عظیم فرهنگی در بیخ گوشمان هست و اطلاع نداریم، نه اینکه اطلاع نداریم بلکه آن را برایمان معنا نکردند و در حقیقت آن را به دانشجویان معرفی نکردند و هر وقت هم که دانشجویی از سر غیرت و احساس وظیفه حرفی زد و پیگر اوضاع و احوال بارگاه شهید شد آن را به وعده ی سر خرمن و وعده تکمیل پروژه در یکی دو ماه آینده جوابش کردند.

 

عضو هیأت نظارت بر نشریات دانشجویی دانشگاه یاسوج گفت: دریغ از کوچک ترین اقدام عملی رضایت بخش برای تکمیل این پروژه.

 

وی گفت: به خاطر بی مسولیتی ها، بی احترامی ها و همچنین به خاطر بی مهری ها و عدم رسیدگی به اوضاع و احوال شهیدگمنام، عدم انجام برنامه فرهنگی مناسب، قرار دادن مرقد شهید در مکانی نا مناسب، تکمیل نکردن پروژه مرقد شهید و رها کردن آهن پاره ها و آشغال در اطراف قبر شهید موجب گشت که سرانه آمار بازدید از این مرقد مطهر شهید گمنام در سال به صدنفر رسید و این برای استان مهمان نوازی همچون کهگلویه و بویراحمد و تمام نهادها، سازمان ها، گروه ها، هیئت های فرهنگی استان و دانشگاه جای بسی تأسف و تعجب دارد.

 

مسئول کمیته پیگیری یادمان شهید گمنام دانشگاه یاسوج تأکید کرد: این کمیته نتیجه تلاش و دغدغه قشر عظیم دانشجویانی است که هر روز به نحوی در نشریات، سایت ها، مراسمات و جلسات متفاوت سخن و قلم به ناراضی بودن از وضعیت بارگاه شهید گمنام و عدم توجه و بی مهری به آن میزنند.

 

وی افزود: امروز نزدیک به ده روز هست که دانشجویان تشکل ها، كانون ها، انجمن ها و هیئت تحریریه نشریات مختلف هروز بعد از نماز ظهر و عصر بر روی مرقد شهید گمنام جمع میشوند و با ذکر فاتحه و صلوات وسلام به ارباب بی کفن یاد آور بی توجهی به این پتانسیل عظیم فرهنگی میشوند.

 

جویبارپور گفت:  این تجمع ان شاءالله تا رسیدن به هدف عالیه چه در باران، چه در برف و چه در گرما ادامه خواهد داشت تا اینکه هر چه زودتر اقدام عملی جدی و جهادی صورت بگیرد.

 

وی گفت: در همین راستا درخواستی به امضاء تشکل ها، جنبش ها، کانون ها و همچنین هیئت تحریریه نشریه ها، بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج، انجمن اسلامی مستقل دانشگاه، مجمع دانشجویان عدالت خواه، کانون های قرآن و عترت،  حلال احمر، کانون ایلات و عشایر،خبر و رسانه و همچنین دانشجویان عضو شورای نظارت بر نشریات دانشجویی دانشگاه به همراه هیئت تحریریه نشریه مانا، نقطه سرخط و ... تهیه شده که ان شاء الله به زودی تقدیم رئیس دانشگاه میگردد و جهت اطلاع عموم از این بی توجهی نابخشودنی تحویل رسانه های خبری نیز خواهد شد.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: هرچه تا امروز گذشت را سرگذشت میدانیم، عنداللزوم سرگذشت را نیز به فال نیک میگیریم و یا دآور می شویم تمام قول ها و سخنان فراموش شده را به مسئولین جدید خاطر نشان می کنیم و می گوییم زبان در گذر زمان در این خصوص برای ما قابل اعتماد و اعتبار نبوده است لذا ان شاءالله مدیریت جدید به این بی اعتباری زبان ها خاتمه دهد و درخواست می کنیم باحرکتی جهادی مُهر پایانی به تمام این بی مِهری ها و بی توجه ها بزنند.

انتهای پیام/

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی