نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

14. آبان 1394 - 10:54
رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحلات کهگیلویه و بویراحمد:
مبارزه با استكبار از خصيصه هاي اصلي جمهوري اسلامي است/ آمريكا نماد استكبار است
رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحلات کهگیلویه و بویراحمد گفت: از دیدگاه ما ملت ایران، آمریکا نماد استکبار است و تا زمانی که آمریکا دست از دشمنی با ملت ایرانبرندارد شعار مرگ بر آمريكا حذف نمي شود.

داریوش ديوده رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه وبویراحمد در گفت و گو با خبرنگار چهارفصل  در جمع راهپيمايان استكبارستيزگفت: حضور در راهپیمایی ها مخصوصا در نماد مبارزه با استكبار یکی از اصولی است كه همه ما مي توانيم از كشور ونظام حمایت كنيم.

 

 وي اظهار داشت: با حضور در چنین مراسماتی در واقع وحدت،‌ یکپارچگی، همدلی مردم و هم زبانی مردم را مورد تأکید معظم رهبری است به منصه ظهور مي رساند.

 

ديوديه در ادامه بيان كرد:  یکی از اصلي ترين خسیسه های نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی ايران مبارزه با استکبار است وهمه ما به عنوان ملت ایران و کسانی که اعتقاد راسخ به نظام انقلاب اسلامی دارند اين ويژگي را حفظ كرده واين اصل را با حضور خود در اين راهپيمايي ها به جهانيان نشان دهيم.

 

رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحلات کهگیلویه و بویراحمد افزود: وظيفه ماست 13 آبان ماه، روز بزرگداشت سه مناسبت بزرگ روز تبعید امام راحل، روز دانش آموز و روز مبارزه با استکبار را گرامي داشته و به همه هم وطنان براي زرگداشت هميشگي چنين روزهايي كه نشان دهنده همبستگی، وحدت ملت ايران و مبارزه با استكبار است توصيه ميكنيم.

 

دیودیده به موضوع مبارزه هميشگي با استکبار اشاره كرد و گفت: از دیدگاه ما ملت ایران، آمریکا نماد استکبار است واستكبارستيزي از  خصوصیات بارز، ذاتي و همیشگی انقلاب اسلامی است بنابراین تا زمانی که آمریکا دست از دشمنی با ملت ایرانبرندارد شعار مرگ بر آمريكا حذف نمي شود.

انتهاي پيام/

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی