نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

14. آبان 1394 - 22:31
این فعال فرهنگی در کهگیلویه وبویراحمد ابراز داشت: اختلاس در همه دولت ها بوده و آقای خاوری در دوره خاتمی مدیر عامل بانک سپه در سال 84 بود که ما نمایندگان لر زبان را به ضیافت شامی دعوت کرد و از ما خواست از هاشمی حمایت کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، در این نشست پرسش و پاسخ که از ساعت 15 در سالن دانشگاه ازاد یاسوج آغاز شد ستار هدایت خواه گفت: برنامه برخی دوستان در مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی به کرسی نشستن برای سه تغییر در قانون اساسی است یک حذف نظارت استصوابی  و هر کسی وارد صحنه شود، دوم سپاه با ارتش ادغام شود و از نفوذ سپاه بکاهند و سوم اختیارات رهبری را کم کنند.

 

هدایتخواه در پاسخ به سوال دانشجویی که مرگ فرستادن ما به آمریکا چه فایده ای دارد اظهار کرد: بیزاری جستن جز فروع دین ماست و در دعاهای ما مثل زیارت عاشورا که حدیث قدسی است ابتدا لعن بر دشمنان فرستاده و بعد سلام کرده است.

 

وی ادامه داد: هرچند آقایانی مثل اکبر گنجی زیارت عاشورا را خشونت طلب می داند وباید پرسید حال دوستان چرا از لعن آمریکا ناراحت هستند.

 

نماینده سابق بویر احمد و دنا  در پاسخ به سوال دانشجویی که پرسید در دولت احمدی نژاد اختلاس زیادی رخ داد و کشور عقب ماند چرا از احمدی نژاد دفاع می کنید نیز گفت:اگر فقط بعد اقتصادی موضوع را در نظر بگیریم نفت در زمان هاشمی 20 دلار،در زمان خاتمی 40 دلار و در زمان احمدی نژاد 110 دلار شد حال در زمان روحانی 40 دلار شده است و این یک  نمونه از عدم سرسپردگی به آمریکا است .این کاهش قیمت بودجه عظیمی از کشور به جیب دشمن رفت.

 

این فعال فرهنگی در کهگیلویه وبویراحمد ابراز داشت: اختلاس در همه دولت ها بوده و آقای خاوری در دوره خاتمی مدیر عامل بانک سپه در سال 84 بود که ما نمایندگان لر زبان را به ضیافت شامی دعوت کرد و از ما خواست از هاشمی حمایت کنیم.

 

هدایت خواه عنوان کرد: آقای رحیمی استاندار هاشمی بود و ما از احمدی نژاد  خواستیم که او را معاون اول نکند متاسفانه در دو سال آخر در دولت احمدی نژاد نفوذ کردند و آن را به انحراف کشاندند.

 

وی تصریح کرد: خانه ها ی برخی اصلاح طلبان در شمال تهران و ظاهر آن چنانی را ببینید.در چند شرکت  جزء هیئت مدیره هستند و به خاطر دنیا از آمریکا می ترسند مثل عمر ابن سعد که به خاطر دنیا از قافله امام جا ماند.

 

این استاد حوزه و دانشگاه ابراز داشت : بزک کردن آمریکا که رهبری فرمودند با مبانی فکری و سیاسی ما متناقض است.

 

هدایت خواه با شاره به اینکه در قضیه هسته ای از 16 هزار سانتریفیوژ 11 هزار مورد جمع و قلب راکتور اراک با سیمان پرشد، افزود: از اورانیم غنی شده جز مقدار اندک مابقی یا باید بفروشم یا رقیق کنیم.

 

وی ادامه داد: خرید و فروش در زمینه هسته ای ممنوع است و نگرانی های آژانس باید رفع شود و چند مورد دیگر برای اموال بلوکه شده و برداشتن تحریم باید انجام دهیم .

 

هدایت خواه ابراز داشت: غربی ها به ما می گویند به شرطی تحریم را بر می داریم که دست از حمایت از هم پیمانان خود درمنطقه دست بردارید و حقوق بشر را عایت کنید، قصاص نکنید و بهایی ها را آزادی بدهید.

انتهای پیام/200

 

 

 

 

 

منبع:صبح زاگرس
انتهای پیام

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی