نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

15. آبان 1394 - 16:55
امام جمعه مارگون گفت: امروز مقام معظم رهبری ازمسئله نفوذ صحبت می کنند و فرموده اند "آمریکا با مذاکرات ژنوی که داشت هدفش کمک به ایران وحمایت ایران نبوده است بلکه می خواهد راه نفوذی درایران پیداکند وعقائد دینی ماراخدشه دارکند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، حجت الاسلام خواجه پور امام جمعه شهر مارگون در جمع راهپیمایان بااشاره به ایام حزن واندوه محرم اظهار داشت: عاشورا دوحقیقت داشت؛ اول یک حقیقت وچهره سیاه و دوم یک حقیقت وچهره نورانی که"منظور ازچهره سیاه در نبرد یزید،شمر، عمرسعد پیروز شدند و امام حسین(ع)و یارانش شکست خوردند.

 

وی گفت: در چهره نورانی عاشورا،امام حسین(ع)پیروزشده است وپیروزی برای شمرز و یزید وجود نداشت زیرا امام حسین(ع) با ایثارو ازخودگذشتگی، شهامت طلبی و شهادتش، حقیقت، حق پرستی وخداپرستی را به تمام تاریخ نشان داد.

 

خواجه پور افزود: با توجه به حقیقت تاریخی عاشورا اگر نگاهی به تاریخ حاضر مردم انقلابی، دانش آموزان، دانشجویان ودانشگاهیان ملت شریف ایران بیاندازیم، می بینیم که مردم، باحمایت ازرهبری وبا اعتقاد راسخ به رهبری وبنیان گزار انقلاب اسلامی درمقابل رژیم منحوس پهلوی ایستادگی کردند و به پیروزی رسیدند.

 

وی خاطر نشان کرد: راهی که دانش آموزان، دانشجویان، ملت و بنیان گزارجمهوری اسلامی ایران در آبان ماه 1357 با تسخیرلانه جاسوسی آمریکا پیمودند و مشت زهرآگینی به دهان استکبار زدند دققیاً ادامه راه امام حسین(ع) بوده است.

 

امام جمعه مارگون به مخالفت امام خمینی با کاپیتالاسیون اشاره کرد و گفت: این اقدام امام موجب تبعید امام خمینی گشت و شاه ایران که نوکر آمریکایی ها بود اجازه داد عده زیادی ازآمریکایی ها به ایران ورود پیدا کنند، بتوانند در ایران  سفارتخانه داشته باتشند و در اداره مملکت دخالت کنند و تمام اندیشه های فتنه انگیز، ضد ایرانی و ضد اسلامی خود را علیه ملت غیور ایران در آنجا طرح ریزی کنند.

 

وی افزود: شاه با این اقدامش اجازه نفوذ به دشمنان ایران را داد و در مقابل امام امت (ره) با چنین قانون ظالمانه ای مقابله کرد.

 

خواجه پور اظهار کرد: امروز مقام معظم رهبری ازمسئله نفوذ صحبت می کنند ودرسخنرانی به مناسبت 13 آبان، آمریکای جنایتکار رامحکوم کرده و فرموده اند "آمریکا با مذاکرات ژنوی که داشت هدفش کمک به ایران وحمایت ایران نبوده است بلکه می خواهد راه نفوذی درایران پیداکند وعقائد دینی ماراخدشه دارکند.

 

وی گفت: بعضی ها می گویند که ما در ایران زندگی می کنیم و چه ربطی به آمریکا دارد، بعضی ها گفتند مسئله ایران بامذاکرات حل می شود اما همه دیدیم که چنین حل نشد و مسائلی همچون قانون برجام و دوران پسا برجام را مطرح می کنند و به هیچ نتیجه ی عینی هم نمی رسیم.

 

امام جمعه مارگون در پایان گفت: آبان روزمبارزه با مستکبرین وآمریکاست، 13آبان  ماه دانشگاهیان، دانشجویان ودانش آموزان نشان دادند که می توانند دماغ آمریکا رابه خاک بمالند ومالیدند و با این اعتماد به نفس باید جلوی نفوذ دشمن را با استکبار ستیزی گرفت.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی