نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

15. آبان 1394 - 20:22
فرمانده حوزه امام سجاد دشمن زیاری:
یادواره 39 شهید دهستان دشمن زیاری برگزار می گردد
یادواره ۳۹ شهید دهستان دشمن زیاری سه شنبه ۱۹ آبان ساعت 9 صبح در سالن سوله صالحین حوزه امام سجاد(ع) ناحیه مقاومت بسیج عشایری کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، مهدی سعادتی فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام سجاد(ع) ناحیه بسیج عشایری کهگیلویه وبویراحمد اظهار داشت: یادواره ۳۹ شهید دهستان دشمن زیاری سه شنبه ۱۹ آبان ساعت 9 صبح در سالن سوله صالحین ناحیه عشایرکهگیلویه و بویراحمد این حوزه برگزار می شود.

 

وی در ادامه گفت: این یادواره با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا که به بیان مقام معظم رهبری کمتر از شهادت نیست، برگزار می گردد.

 

سعادتی گفت: یادواره شهدا یکی از ضروریات جامعه است و برگزاری چنین مراسماتی وظیفه شرعی و اخلاقی ماست.

 

وی به الزامی بودن تجلیل از مقام شهدا و خانواده های آنها اشاره کرد و گفت: بزرگداشت و تجلیل از مقام شامخ شهیدان و خانواده همین شهدایی که با ایثار وفداکاری از جان خود گذشتند تا ایرانی آباد داشته باشیم وانقلاب اسلامی پابرجا بماند قطره ای کوچک در جهت جبران دریای ایثار و فداکاری آنان ایت.

 

سعادتی خاطر نشان کرد: در فرهنگ اسلام، شهادت بالاترین درجه ایثار است و در جهت حفظ ارزش ها و توجه به چنین فرهنگی است که مردم همیشه در صحنه و بابصیرت در این مراسمات حضور پرشور و حماسی دارند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی