نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

19. آبان 1394 - 9:20
مسئول سازمان بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد گفت:
اسماعیل مدبرمقدم مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علمی و کاربردی استان شد+تصاویر
با حکم مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد اسماعیل مدبر مقدم مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی استان شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، صبح امروز طی آیینی با حضورظریفی رئیس دانشگاه علمی کاربردی کهگیلویه وبویراحمد، مهدوی مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان و تنی چند از معاون و رابطان دانشگاههای علمی کاربردی ،مسئول جدید بسیج دانشجویی علمی کاربردی استان منصوب شد.

 

مهمترین وظیفه بسیج دانشجویی علم همراه با بصیرت است

در ابتدای این مراسم عباس ظریفی با تقدیر از زحمات مسئول پیشین بسیج دانشجویی این مرکز علمی و تبریک به مسئول فعلی گفت:مهم‌ترین وظیفه بسیج دانشجویی،کسب علم همراه با بصیرت و مطالبه گری است.

 

افتخار می کنم که یک بسیجی ام

وی مهمترین اهداف و وظایف بسیج دانشجویی و دانشجوی بسیجی را کسب علم همراه بابصیرت، توجه به جنگ نرم دشمن، تحصیل، تهذیب و ورزش و پویایی دانست وافزود: افتخار می کنم که خودم یک بسیجی هستم .

 

رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان به مقوله بسیج و اجرای برنامه های فرهنگی بسیج در درون دانشگاهها اشاره کرد و گفت:ضرورت امروز بسیج دانشجویی، ضرورت‌های مورد تاکید مقام عظمای ولایت،ایجاد اتاق فکری که بار و هدفش تربیت دانشجو با ذهن روشن و زبان گویا است.

 

فراجناحی بودن از مهترین شخصیت های بسیج است

ظریفی فراجناحی بودن را از مهمترین خصیصه های بسیج دانشجویی دانست و افزود: بسیج دانشجویی باید با اجرای برنامه های فرهنگی اتاق فکر دانشجویی و کرسی های آزاد اندیشی با نگاه‌های محیطی سالم در راستای جذب و تشویق افراد به این مجموعه درست کند.

 

رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان با بیان اینکه بسیجیان همیشه در راه اعتلای آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام برداشته و از هیچ کوششی فروگذاری نکرده اند، تصریح کرد: موفقیت بسیج دانشجویی موجبات پیشرفت سایر بخش‌های دانشگاه را فراهم می‌کند.

 

وحدت عاملی در راستایی تحقق رسالت های ارزشمند علمی وفرهنگی

ظریفی با تاکید برلزوم ایجاد وحدت در بین واحدهای بسیج دانشجویی در دانشگاه مرکز و دیگر شهرستانها گفت: ایجاد وحدت و همدلی در بین دانشجویان بسیجی و تعامل با مدیران دانشگاه‌ها عامل مهمی در راستای تحقق رسالت این نهاد ارزشمند و قوی است.

 

وی دانشجویان بسیجی را دانشجویانی با پشتکار بالا وضریب هوشی بسیار توانمند دانست و افزود: در دوران تحصیلاتم در دانشگاهها همیشه بهترین و پرتلاش ترین دانشجویانم، دانشجویان بسیجی بودند که همیشه به آنها افتخار می کنم.

 

رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان به در پیش بودن انتخابات و رسالت نهادهای دانشجویی در مورد این واقعه مهم سیاسی در درون کشور اشاره داشت و افزو: مسئولان بسیج دانشجویی باید در این راستا با مسئولان دانشگاهههای خود برای سخنرانی ها و مباحث سیاسی، همپا و هماهنگ باشند.

 

در این آیین اسماعیل مدبر مقدم به عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی منصوب و از خدمات جابر رضایی مسئول پیشین این نهاد تقدیر به عمل آمد.

 

اسماعیل مدبر مقدام دانشجوی رشته روابط عمومی و رسانه و یکی از خبرنگان هم استانی در فضای سایبر بوده که با حکم رئیس سازمان بسیج دانشجویی کهگیلویه وبویراحمد به عنوان مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی استان منصوب شد.

منبع:بویر خبر

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی