نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

19. آبان 1394 - 12:30
رییس آموزشکده فنی و حرفه‌ای دخترانه یاسوج گفت: از خوابگاهی که اسکان داشته به ما اطلاع دادند که از این دختر دانشجو اطلاعی در دست نیست و خانواده اش نیز در جستجوی وی هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل،  رییس آموزشکده فنی و حرفه‌ای دخترانه یاسوج گفت: این دختر دانشجوی 23ساله از روز پنجشنبه مفقود شده است.

 
 
فرزانه آرامش ضمن تأیید مفقود شدن این دختر دانشجو افزود: این دختر، دانشجوی شهرکرد است و بصورت مهمان در این آموزشکده فنی یاسوج مشغول تحصیل بوده که در خوابگاه خودگردان اسکان داشته است.
 
 
وی اظهارکرد: آموزشکده فنی و حرفه ای دخترانه یاسوج دارای دو خوابگاه مجهز است که تدابیر لازم برای آنها اندیشیده شده و این دختر در خوابگاه های این آموزشکده اسکان نداشته است.
 
رییس آموزشکده فنی و حرفه‌ای دخترانه یاسوج با بیان اینکه ، وی تا روز چهارشنبه سر کلاس درس حضور داشته است ، خاطرنشان کرد: این دانشجو پس از مراجعه به خوابگاه ، از روز پنجشنبه مفقود شده است.
 
 
آرامش تصریح کرد: از خوابگاهی که اسکان داشته به ما اطلاع دادند که از این دختر دانشجو اطلاعی در دست نیست و خانواده اش نیز در جستجوی وی هستند.
 
 
وی اضافه کرد: ما را در قبال خوابگاه خودگردان جوابگو نیستیم چراکه از همه دانشگاهها در این خوابگاهها اسکان دارند و شاید کسانی در این خوابگاه ها اسکان داشته باشند که دانشجو نباشند.
 

دکتر سید محمد کاظم نظری، فرماندار شهرستان بویراحمد نیز در این زمینه گفت: از دیروز جاهایی را که خانواده اش امکان می دهند در آن مناطق مفقود شده باشد، تیم های امدادی در حال جستجو این دختر دانشجو هستند.

 
وی اضافه کرد: از دیروز تاکنون تیم هایی امدادی در این زمینه به نتیجه ای نرسیده اند.
عصر دنا
انتهای پیام/

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا