نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

19. آبان 1394 - 10:36
با پیگیری رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی
مهمترین مشکل فرودگاه گچساران حل می شود
پیش از این سه شرکت هواپیمایی نفت ، آسمان و ماهان به فرودگاه گچساران پرواز اختصاص داده بودند که هر سه شرکت به دلیل نبود جایگاه سوخت پرواز های خود را کنسل کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل،  شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با احداث جایگاه سوخت در فرودگاه گچساران موافقت کرد.

 

به گزارش "چهارفصل"، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با ارسال نامه ای به وزیر نفت موافقت خود با احداث جایگاه سوخت فرودگاه گچساران را اعلام کرد تا مهمترین مشکل این فرودگاه حل گردد.

 

گفتنی است نبود جایگاه سوخت در فرودگاه گچساران مهمترین مشکل این فرودگاه بوده و به همین دلیل  شرکت های هواپیمایی حاضر به برقراری پرواز در فرودگاه گچساران نبوده اند.

 

پیش از این سه شرکت هواپیمایی نفت ، آسمان و ماهان به فرودگاه گچساران پرواز اختصاص داده بودند که هر سه شرکت به دلیل نبود جایگاه سوخت پرواز های خود را کنسل کردند.

 

این شرکت های هواپیمایی که به دلیل نبود جایگاه سوخت باید از 50 درصد ظرفیت هواپیما استفاده می کردند تا پرواز به مشکل نخورد به دلیل نداشتن صرفه اقتصادی پرواز های خود را کنسل نمودند.

گفتنی است با پیگیری های نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی این موافقت صورت گرفته و به زودی عملیات نصب جایگاه سوخت در فرودگاه گچساران شروع می شود.

 

گفته می شود هزینه احداث سیستم سوخت رسانی در فرودگاه گچساران بالغ بر 8میلیارد تومان خواهد بود و با احداث جایگاه سوخت در فرودگاه گچساران می توان شاهد برقراری پرواز تهران به گچساران و بلعکس در تمام روزه های هفته باشیم.

منبع:عصردنا

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی