نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

19. آبان 1394 - 13:06
دنا نما: طرح پرورش بلدرچین “ده برائی دنا” نقش موثری در تولید و عرضه گوشت بلدرچین در استان و شهرستان های مجوار دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، مدیر عامل طرح پرورش بلدرچین ده برائی دنا گفت: این طرح یکی از طرح های تولید گوشت و تخم و جوجه بلدرچین در جنوب کشور است که کیفیت گوشت و تخم بلدرچین تولیدی در این طرح از لحاظ کیفیت مورد رضایت کامل مصرف کنندگان است.

 

دکتر غلام سجادی خواه ادامه داد: این طرح در زمینی به مساحت ۱۲ هزار مترمربع آماده بهره برداری شد که ظرفیت تولید آن ۶۵۴۰۰ قطعه بلدرچین را دارد.

 

سجادی خواه افزود: طرح بلدرچین ده برائی به شماره ۳۵۹۲ در اداره تعاون ثبت و دارای مجوز از سازمان جهاد کشاورزی است و هدف آن عرضه گوشت بهداشتی بلدرچین با کیفیت مطلوب به مشتریان است.

 

وی ادامه داد: این طرح مجهز به انبار دان، کشتارگاه، سردخانه، بسته بندی، سالن تخم گذار، سالن جوجه کشی و سالن پروار است.

پرورش بلدرچین ده برائی دنا (۶)

دکتر سجادی خواه بیان کرد: در این طرح هر سال قریب به ۱۵ بار کشتار بهداشتی و عرضه گوشت بلدرچین به صورت گوشت گرم و منجمد شده به صورت بسته بندی بهداشتی با آرم مخصوص این شرکت را داریم.

مدیر عامل شرکت تعاونی ۳۵۹۲ ادامه داد: یکی از مشکلات این طرح، ۲۰۰ متر جاده دسترسی خاکی این طرح است که امید است با یاری مسئولین نسبت به زیرسازی و آسفالت آن در آینده نزدیک اقدام شود.

طرح پرورش بلدرچین “ده برائی دنا” در نزدیکی روستای “ده برائی” بخش پاتاوه شهرستان دنا و در ۵۰ کیلومتری شهر یاسوج واقع شده است و در تمام اوقات آماده عرضه گوشت و تخم بلدرچین به مشتریان به صورت کلی و جزئی است.

( برای دیدن تصاویر در اندازه واقعی روی هر تصویر کلیک کنید )

پرورش بلدرچین ده برائی دنا (۱) پرورش بلدرچین ده برائی دنا (۲) پرورش بلدرچین ده برائی دنا (۳) پرورش بلدرچین ده برائی دنا (۴) پرورش بلدرچین ده برائی دنا (۵) پرورش بلدرچین ده برائی دنا (۶) پرورش بلدرچین ده برائی دنا (۷) پرورش بلدرچین ده برائی دنا (۸) پرورش بلدرچین ده برائی دنا (۹) پرورش بلدرچین ده برائی دنا (۱۰) پرورش بلدرچین ده برائی دنا (۱۱) پرورش بلدرچین ده برائی دنا (۱۲) پرورش بلدرچین ده برائی دنا (۱۳)

منبع:دنانما

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی