نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

20. آبان 1394 - 11:00
نشست زنان اصلاح طلب بامعاون اجتماعی دولت اصلاحات در یاسوج:
اولین اقدام سیاسی مدیرکل امور بانوان استانداری در کهگیلویه وبویراحمد
گفته می شود مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه وبویراحمد در اولین اقدام سیاسی خود تشکیل نشست زنان اصلاح طلب با معاون اجتماعی دولت اصلاحات در سالن باشگاه فرهنگیان یاسوج را ترتیب داده است.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي چهارفصل، بر اساس شنیده ها از محافل سیاسی مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد گفته می شود که مدیرکل امور بانوان وخانواده استانداری کهگیلویه وبویراحمد در اقدامی سیاسی برگزاری نشست بانوان اصلاح طلب با خانم اشرف بروجردی، معاون اجتماعی دولت اصلاحات را ترتیب داده است.

 

 پس از آنکه جلسه کارگروه زنان و خانواده کهگیلویه وبویراحمد با موضوع حقوق کودکان با استقبال کم مدیران و زنان در سالن همایش صدا و سیمای مرکز استان روبرو شد به نظر می رسد خانم مدیرکل ضرورت حل مشکلات زنان استان را در برگزاری نشست های سیاسی  دیده است .

 

گفتنی است از آنجا که جمعیت زیادی از زنان کارمند، خانه دار، دانشگاهی و ورزشی درکهگیلویه و بویراحمد و به خصوص در شهر یاسوج مشکلات عدیده ای در بحث  اشتغال، فرهنگی، بهداشتی و فعال سازی کارگاه های اقتصاد مقاومتی دارند به نظر می رسد مدیرکل امور بانوان وخانواده استان کهگیلویه وبویراحمد ضرورت اصلی حل مشکلات زنان در استان را حضور در محافل سیاسی خاص می داند.

 

استاندار کهگیلویه وبویراحمد یکی از راه های اصلی رشد و توسعه استان را دوری از سیاسی بازی و سیاست زدگی بیان کرده اند در صورتی که برخی از مدیران وی خود زمینه ساز جرقه های خاص سیاسی در استان هستند.

 

براساس خبرهای رسیده از محافل سیاسی استان این نشست قرار است امروز 20 آبان ساعت 13 در سالن کنفرانس باشگاه فرهنگیان یاسوج برگزار شود.
 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی