نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

20. آبان 1394 - 21:03
نرم افزار اندروید کوچکترین شهید دانش آموز کهگیلویه وبویراحمد و شهید شاخص بسیج دانش آموزی استان همزمان با برگزاری یادواره 122شهید دانش آموز شهرستان بویراحمد با حضور جمعی از مسئولان در سالن شهید هرمز پور یاسوج رونمایی شد.

به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل به نقل از صبح زاگرس  مسئول بسیج دانش آموزی کهگیلویه وبویراحمد ظهر امروز این آیین گفت: نرم افزار اندروید کوچکترین شهید دانش آموز کهگیلویه وبویراحمد از سوی  مصطفی گلستانی فر فعال رسانه ایی استان طراحی و اجرا شده است.

 

سرهنگ پاسدار سیدمحمدلطیف ارجمند بیان کرد: دراین نرم افزار زندگی نامه (شهید ابوالقاسم علی پور کشکولی) شهید شاخص بسیج دانش آموزی استان به تصویر کشیده است که نمادی از اقتدار و روحیه بسیجی در رزمندگان را نشان می دهد.

 

گریزی از زندگی نامه شهید ابوالقاسم علی پور کشکولی

 

بسیجی شهید، ابوالقاسم علی پور کشکولی در سال 1354 در روستای قلات حمیدآباد از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد در خانواده ای مذهبی بدنیا آمد. مادرش صغری و پدرش عین الله بود. وی دوران کودکی را در آغوش مادری مهربان و در سایه پرمهر پدری پرتلاش در ایلات عشایری، با بازی و شیطنت های کودکانه اما بسیار شیرین ، در کوه و دشت­های سرسبز سردسیر قلات و گرمسیر کوپن سپری کرد.

 

 

او تا کلاس اول راهنمایی به تحصیل علم پرداخت، و سپس در23 خرداد1367 در حالی که 12 سال و 8 ماه بیشتر نداشت وارد عرصه نبرد شد، بر خلاف سن کمش جثه­ ی بزرگی داشت و به آدم های بزرگ می ماند و کسی نمی توانست سن کمش را تشخیص دهد. ابوالقاسم با دستکاری شناسنامه اش به جبهه ­های حق علیه باطل اعزام و در همان اعزام اول در عملیات بیت المقدس 7 شلمچه شرکت و مفقودالاثر گردید. در تاریخ 28/11/79 با تلاش کمیته ی جستجوی سازمان یافته مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح پیکرمطهرش پیدا شد و در تاریخ 24/2/81 به استان منتقل و در گلزار شهدای یاسوج به خاک سپرده شد.

 

 

 

 
 
 
انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی