نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

21. آبان 1394 - 21:42
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمدگفت: امور بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد تلاش کند که ترغیب کردن زنان و دختران به امر خانه داری وارزش نهادن به خانواده را در اولویت برنامه های کاری خود قرار دهد و به دنبال وارد کردن بانوان به سیاست و شاغل شدن آنها نباشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل به نقل از پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس ؛ اشرف بروجردی معاون پژوهشگاه علوم انسانی ومطالعات اجتماعی به همراه مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری استان و رییس دانشکده فنی و حرفه ای دخترانه یاسوج با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند.

 

در این دیدار آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی با بیان شناخت هایی که از خانواده پدری اشرف بروجردی معاون پژوهشگاه علوم انسانی ومطالعات اجتماعی داشت ، گفت: بزرگواری های مرحوم حاج شيخ محمد ابراهيم بروجردي وفرزند مرحوم حضرت آيت الله العظمي حاج شيخ علي محمد نجفي بروجردي برهیچکس پوشیده نیست.

 

نماینده ولی فقیه در استان خطاب به مدیرکل امور بانوان استان: از دعوت کردن افراد سیاسی خودداری شود

 

در این دیدار آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در توصیه به فریبا رحمانپورمدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری استان گفت: سعی شود مهمان هایی که برای حضور در همایش ها و برنامه های بانوان به استان دعوت می شود از مهمانان علمی و دانشگاهی باشد که بتوانند در حوزه علمیه ودانشگاه های ما برنامه و جلسات سخنرانی وآموزشی برگزار کنند و از دعوت کردن از افراد سیاسی خودداری شود.

 

امور بانوان استانداری به دنبال وارد کردن به بانوان به سیاست نباشد

 

وی اظهار داشت: امور بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد تلاش کند که ترغیب کردن زنان و دختران به امر خانه داری وارزش نهادن به خانواده را در اولویت برنامه های کاری خود قرار دهد و به دنبال وارد کردن بانوان به عرصه سیاست و شاغل شدن آنها نباشد.

 

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی