نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

23. آبان 1394 - 11:13
عده‌ای به بهانه اینکه در آستانه انتخابات توجه برخی بی‌دین و لائیک را برای جذب آراء آنها به طرف خود جلب کنند، دست به این حرکت زشت و غیراسلامی زدند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي چهارفصل، امام جمعه دیشموک با انتقاد شدید از کشف حجاب صورت گرفته شده در نمایشگاه مطبوعات، گفت: عده‌ای برای رأی‌آوری در انتخابات به کارهای غیرشرعی روی آورده‌اند.

حجت‌الاسلام سید هدایت محمودی‌اصل در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی این شهر اظهار کرد: همانطور که در قرآن آمده است هیچ موجودی روی کره خاکی نیست مگر اینکه خداوند روزی او را فراهم کرده باشد.

امام جمعه دیشموک با بیان اینکه هیچ کس نمی‌تواند روزی دیگری را صاحب شود، افزود: همه موجودات صاحب رزق و روزی هستند.

خطیب نماز جمعه دیشموک در ادامه گفت: مقام معظم رهبری در هفته‌ای که گذشته در دیدار با رؤسای دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های کشور فرمایشات کارگشایی را بیان کردند.

وی چهار محور از بیانات رهبری را از جمله نخست لزوم نقش‌آفرینی دانشگاه‌ها در ایجاد تمدن نوین اسلامی، به جوانان مومن و انقلابی در دانشگاه‌ها میدان  داده شود، برخی کار فرهنگی را با برگزاری کنسرت و اردوهای مختلط اشتباه گرفتند.

محمودی‌اصل اضافه کرد: در دوران قاجاریه و پهلوی روند علمی ما رو  به افول رفت و عقب ماندیم ولی با پیروزی انقلاب اسلامی و در سایه این نظام مقدس پیشرفت‌های زیادی در عرصه علم صورت گرفت.

امام جمعه دیشموک بیان کرد: پیشرفت‌های علمی همراه با جهت‌دهی علمی، اخلاق و معنویت باشد نه اینکه کار فرهنگی با برگزاری کنسرت مختلط اشتباه گرفته شود.

خطیب نماز جمعه دیشموک با بیان اینکه، پول بیت‌المال باید در مسیر رشد هدف‌های مثبت این نظام، اخلاق و معنویت هزینه شود، افزود: عده‌ای به بهانه اینکه دانشجو باید شاد باشد، دست به کارهای ناشایستی می‌زنند.

وی با بیان اینکه، برگزاری اردوهای دانشجویی مختلط نتیجه‌ای جز راه غرب ندارد، خاطرنشان کرد: انقلاب ما برای پیشرفت‌های علمی، مذهبی، دینی و فرهنگی اسلامی صورت گرفت.

امام جمعه دیشموک با انتقاد شدید از کشف حجاب صورت گرفته شده در نمایشگاه مطبوعات، گفت: یکی از آقازاده‌های سران این مملکت در یکی از غرفه‌های مطبوعاتی معلوم‌الحال زنجیر‌ه‌ای در کنار یک خانم نشست که روسری بر سر نداشت، عکس یادگاری گرفت.

 وی گفت: عده‌ای به بهانه اینکه در آستانه انتخابات توجه برخی بی‌دین و لائیک را برای جذب آراء آنها به طرف خود جلب کنند، دست به این حرکت زشت و غیراسلامی زدند.

امام جمعه دیشموک خطاب به کسانی که با کارهای اینچنین، اهدافی را دنبال می‌کنند، اظهار کرد: اولا مردم مسلمان این نظام انقلاب کرده و راه را خودشان انتخاب کردند و می‌دانند به چه کسی رای دهند و به چه شخصی رای ندهند، ثانیا این حرکت توهین به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است.

وی با بیان اینکه، امروزه برگزاری اردوها و کنسرت‌های مختلط در برخی دانشگاه‎ها فقط به ضرر این نظام و مردم است و نتیجه‌ دیگری ندارد، تصریح کرد: دست‌اندرکاران فرهنگی دانشگاه‌ها دقت کنند که هزینه‌های فرهنگی را در راه درست و صحیح خود مصرف کنند.

امام جمعه دیشموک در ادامه به هفته کتاب و کتابخوانی اشاره کرد و این هفته را گرامیداشت و گفت: کتاب و کتابخوانی برای بالا بردن آگاهی ما اهمیت ویژه‌ای دارد.

وی با بیان اینکه، امروز کتاب و کتابخوانی یک تکلیف دینی است، خاطرنشان کرد: بدترین خسارت، تنبلی در مطالعه کتاب است.

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی