نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

23. آبان 1394 - 15:57
نشست رئیس و معاونان دانشگاه آزاد کشور با استاندار، مسئولان و نمایندگان استان کهگیلویه و دقایقی پیش در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل،در این نشست اعضای هیات امنای دانشگاه های آزاد کهگیلویه و بویراحمد نیز حضور دارند ومسائل و مشکلات دانشگاه های استان را با حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد کشوردر میان خواهند گذاشت.

 

 پیش از شروع این نشست نیز با حضور رئیس و معاونان دانشگاه آزاد کشور، استاندارو مسئولان کهگیلویه و بویراحمد، نماینده بویراحمد و دنا و نماینده مردم گچساران در مجلس شورای اسلامی عملیات اجرایی ساخت پارک علم و فناوری در دانشگاه آزاد یاسوج آغاز شد.

 

 این پارک علم و فناوری با مشارکت دانشگاه آزاد کشور و دولت  در زمینی به مساحت 10 هکتار و در منطقه سرآبتاوه ساخته خواهد شد.

 

 از حاشیه های جالب توجه این مراسم غیبت حجت الاسلام سید علی محمد بزرگواری نماینده مردم چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی بود.

 

رئیس دانشگاه زاآد کشور و هیات همراه در نوبت عصر نیزبا مدیران و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج دیدار و مشکلات و مسائل و مطالبات مدیران و دانشجویان را بررسی خواهد کرد.

منبع:صبح زاگرس

انتهای پیام

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی