نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

23. آبان 1394 - 16:47
مدیرکل کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:
افتتاح کتابخانه نظام مهندسی یاسوج در هفته جاری
قربانی ادامه داد : طرح اهدا کتاب از سوی مردم به کتابخانه ها برای اولین بار در این استان اجرایی شده است که استقبال مردم نشان دهنده موفقیت این طرح فرهنگی است .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، مدیرکل کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد گفت : پنج شنبه هفته جاری با حضور نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی کتابخانه نظام مهندسی یاسوج افتتاح خواهد شد .

 
زینب قربانی در نشست خبری که بمناسبت هفته کتاب برگزار شد با اعلام این خبر افزود : کتابخانه های الکترونیکی با توجه به گسترش فضاهای مجازی در استان ضروری است .
 
 
وی با بیان اینکه تلاش می کنیم تا سال آینده کتابخانه های الکترونیکی را در استان راه اندازی کنیم ، اظهار داشت : به ازای هر 100 نفر از جمعیت کل استان 87 جلد کتاب موجود است .

این مسئول با اشاره به این مطلب که اهدا کتاب به کتابخانه های استان رشد 600 درصدی داشته است ادامه داد : طرح اهدا کتاب از سوی مردم به کتابخانه ها برای اولین بار در این استان اجرایی شده است که استقبال مردم نشان دهنده موفقیت این طرح فرهنگی است .

مدیرکل کتابخانه های استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه چهار پروژه کتابخانه ای تا پایان امسال در استان به بهره برداری خواهد رسید تصریح کرد : از این تعداد سه پروژه در بویراحمد و یک پروژه آن در گچساران به بهره برداری خواهد رسید .

قربانی در ادامه گفت: برای احداث کتابخانه دهدشت به 880 میلیون تومان اعتبار نیاز است ، که 500 میلیون آن از طریق بنیاد قلم چی و مابقی آن توسط استانداری استان تامین اعتبار خواهد شد .

وی با بیان اینکه استقبال روستائیان از راه اندازی کتابخانه ها مطلوب است اظهار داشت : تلاش دراریم در روستاهای استان کتابخانه های روستایی دایر نماییم .

منبع:عصر دنا

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی