نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

25. آبان 1394 - 12:37
خاطره جالب مسئول پاتوق کتاب یاسوج:
تقاضای سم کشاورزی از پاتوق کتاب یاسوج + تصاویر
راه اندازی پاتوق کتاب یاسوج در مکانی که قبلا محل فروش سم و ادوات کشاورزی بوده، برای مسول این پاتوق خاطرات خواندنی و جالب توجهی را به همراه داشته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، سید مسئود پرهیزگاری مسئول پاتوق کتاب یاسوج به بیان یکی از این خاطرات پرداخت و گفت: مکان فعلی پاتوق کتاب یاسوج در گذشته محل عرضه سم و ادوات کشاورزی بوده که از این مکان به جای دیگری نقل مکان کرد.

 

 

وی ادامه داد: به همین خاطر در ماه های اولیه راه اندازی پاتوق کتاب در این محل بسیاری از مراجعه کنندگان در بدو ورود به پاتوق و پس از گذشت و گذاری میان قفسه های کتاب تقاضای انواع سم و تخم سبزی و سایرادوات کشاورزی می کردند.

 

پرهیزگاری بیان کرد: نکته جالب توجه این است که افرادی با تیپ های دانشجویی و تحصیل کرده نیز با ورود به پاتوق کتاب و نگاه کردن به چند کتاب در آخر سراغ از سم و ادوات کشاورزی می گرفتند.

 

پاتوق کتاب موسسه ای فرهنگی است که در تمام استان ها شعبه دارد و از اردیبهشت امسال در خیابان پزشک جنب کفش ملی شهریاسوج راه اندازی شده است.

 

حدود هفت هزار عنوان کتاب شامل شعر، رمان، داستان، ادبیات دفاع مقدس، تاریخ و فلسفه و روانشناسی خانواده در پاتوق کتاب یاسوج موجود است و به علاقه مندان عرضه می شود.

 

وی اظهار کرد: پس از  گذشت مدتی این روند عادی شد و مشتریان ثابت مغازه سم فروشی از نقل مکان مغازه آگاه شدند و متوجه شدند که اینجا محل پاتوق کتاب یاسوج است ولی باز هم مشتریانی وجود دارد که تقاضای سم کشاورزی می کنند.

انتهای پیام/200

 تصاویر تکمیلی

منبع:صبح زاگرس

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی