نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

25. آبان 1394 - 13:50
معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد افزود: رویکرد برگزاری این دوره‌ها بیشتر مبتنی بر کاربردی کردن این دوره‌ها است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، علی‌رضا جنتی صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه افزایش معلومات و به‌روزرسانی اطلاعات کارکنان آبفای شهری از اولویت‌های اصلی این شرکت است، اظهار کرد: در همین راستا کارگاه و دروره‌های مختلفی در حوزه‌های مختلف از ابتدای سال جاری تاکنون برگزار شده است.

 

معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد افزود: رویکرد برگزاری این دوره‌ها بیشتر مبتنی بر کاربردی کردن این دوره‌ها است.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۸ دوره و کارگاه آموزشی تخصصی و عقیدتی در شرکت آبفای استان ویژه کارکنان، مدیران و معاونین این شرکت برگزار شده است.

 

جنتی با بیان اینکه در مدت سپری شده از سال جاری بیش از ۳ هزار و ۷۰۰ نفر ساعت دوره و کارگاه آموزشی در آبفای استان برگزار شده است، عنوان کرد: برگزاری کیفی و مداوم دوره‌های آموزشی به صورت جدی در دستور کار معاونت برنامه‌ریزی آبفای شهری قرار دارد و سعی خواهد شد این کارگاه‌ها و دوره‌های آموزش با کیفیت هرچه تمام‌تر برگزار شوند.

 

معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: نیروی انسانی به عنوان موتور متحرکه هر دستگاه باید به علم روز در حوزه کاری خود مجهز باشد به همین جهت آموزش مداوم و مستمر نیروی انسانی می‌تواند به افزایش کارایی و عملکرد کارکنان منجر شود

کبنانیوز

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی