نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

25. آبان 1394 - 14:37
وی گفت: در راستای تامین سلامت مردم تاکنون 300 واحد فروش مرغ زنده در یاسوج جمع‌آوری و پلمب شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل،  در مراسمی با حضور فرماندار شهرستان کهگیلویه و جمعی از مدیران ادارات، کرم‌الله کیانی‌نسب به عنوان رئیس جدید شبکه دامپزشکی کهگیلویه معرفی شد.

عبدالله بهمنش در این مراسم با اشاره به خدمات دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد در کنترل بیماری تب مالت اظهار داشت: سال گذشته 350 هزار راس دام در سطح استان واکسینه شد.

مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در ادامه واکسیناسیون دام‌ها در مقابله با بیماری تب مالت و جلوگیری از شیوع این بیماری طی هفت ماه گذشته یک میلیون راس دام علیه این بیماری واکسینه شدند.

بهمنش استفاده از لبنیات پاستوریزه و ریشه‌کنی دام‌های آلوده را از جمله موارد پیشگیری از ابتلا به بیماری بروسلوز برشمرد و تصریح کرد: در دوره طولانی درمان مصرف دارو باید تا پایان ادامه داشته باشد تا از شیوع بیماری پیشگیری شود.

وی در مورد وضعیت کشتارگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که تنها یکی از کشتارگاه‌های این استان صنعتی است افزود: در سایر شهرستان‌ها کشتارگاه‌ها نیمه صنعتی و یا سنتی هستند.

این مسئول ساماندهی فروش مرغ زنده را مورد اشاره قرار داد و گفت: در راستای تامین سلامت مردم تاکنون 300 واحد فروش مرغ زنده در یاسوج جمع‌آوری و پلمب شده است.

بهمنش با بیان اینکه جمع‌اوری واحدهای فروش مرغ زنده در شهرستان‌های گرمسیری با مشکلاتی مواجه است همکاری فرمانداری، شبکه بهداشت و درمان و نیروی انتظامی در این راستا را ضروری عنوان کرد.

در پایان این مراسم ضمن تجلیل از خدمات حسن عبدالی رئیس پیشین شبکه دامپزشکی کهگیلویه، کرم‌الله کیانی‌نسب به عنوان رئیس جدید این شبکه معرفی شد.

عصردنا
انتهای پیام/
 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی