نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

28. آبان 1394 - 11:22
بعد از زخمی شدن سردار گچسارانی صورت گرفت
پیام سردار گچسارانی برای کهگیلویه و بویراحمدی‌ها
لذا بر خود لازم میدانم که ارادت قلبی ام را نسبت به همه عزیزانی که از استان کهگیلویه و بویراحمد و هم استانیهایم در تهران و سایر شهرها، حضورا یا با ارسال پیام یا تلفنی مرا مورد تفقد خویش قرار دادند و خستگی های روحی و جسمی سفر را از من زدودند، خاضعانه ابراز نمایم به امید روزی که شاهد استیصال گروههای تکفیری و اربابان جهانی و منطقه ای انان باشیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، بعد از زخمی شدن سردار سرتیپ نصرت‌الله حسینی‌پور، این سردار گچسارانی با صدور پیامی از مردم استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل دعای خیر و تفقد آنها قدردانی و تشکر کرد. متن این پیام به شرح زیر است؛

 

آرزوی دیرینه ملت مسلمان ایران بعد از ۱۴۰۰ سال محقق گردید و به رهبری امام بت شکنمان نظام مقدس جمهوری اسلامی

در پی انقلابی که غرب را لرزاند، شرق را تکان داد و به مسلمانان عزتی دوباره بخشید ، شکل گرفت .برای هدم انقلاب ما غربی ها و اذنابشان گروهک ها را مسلح و بیش از ۱۷۰۰ شهید از ما گرفتند، جنگ ۸ ساله را بر مملکت ما تحمیل و بیش از ۲۳۰ هزار نفر از بهترین فرزندان این آب و خاک جان پاکشان را فدای ایران و اسلام نمودند و هزاران آزاده و جانباز در این مسیر نورانی، هرکدام برگ زرینی بر کتاب پر افتخار مبارزه با ستمگران افزودند. در یک کلام توطیه های دشمنان را پایانی نیست و در هر مقطع زمانی تیری زهرآگین از ترکش جهنمی خود به سمت ما پرتاب می نمایند. علاوه بر این، محور مقاومتی که با تاثیر پذیری از فرهنگ و سیاست مقدس جمهوری اسلامی شکل گرفته، مورد بی رحمانه ترین ستم های آنان قرار گرفته و هنوز ادامه دارد. برای تحقق اهداف پلید ومنحوسشان، القاعده، طالبان، النصره، داعش، جبههالنصره، احرار الشام، جیش الحر، جبههالشامیه، جیش السلام (جیش الفتح) جیش الیرموک، جیش العدل، قواتالحمص و دهها گروه تکفیری دیگر را در قالب بیش از ۱۷۰ مجموعه مسلح فقط در خاک سوریه به راه انداخته اند که مرتکب فجیع ترین جنایات ضد بشری شده اند و یقینا هدف نهایی ایران عزیز است اما زهی خیال باطل.

 

غرض از تصدیع، گرچه از درج و انتشار اصل خبر و القاب داده شده به این حقیر در آن سایت به هیچ وجه راضی نبودم لیکن از اینکه از دعای خیرتان بهره مند بوده ام صمیمانه سپاسگذارم و به جهت اینکه متعلق به مردم صادق، متعهد، نجیب و دیار زیبا و عشایر غیور هستم به خود میبالم.

 

گر افتخار و توفیق مجاهدتی اندک در طول دوران دفاع مقدس و بعد از آن در داخل و خارج از کشور برای خدمت به اسلام عزیز نصیبم شده، بعد از الطاف خداوندی همه را مرهون دعای خیر هموطنان، هم استانی‌ها و هم شهریانم که در استقامت به کوه‌های خامی و دنا درس می‌دهند، میدانم. لذا بر خود لازم میدانم که ارادت قلبی ام را نسبت به همه عزیزانی که از استان کهگیلویه و بویراحمد و هم استانیهایم در تهران و سایر شهرها، حضورا یا با ارسال پیام یا تلفنی مرا مورد تفقد خویش قرار دادند و خستگی های روحی و جسمی سفر را از من زدودند، خاضعانه ابراز نمایم به امید روزی که شاهد استیصال گروههای تکفیری و اربابان جهانی و منطقه ای انان باشیم.

سایه امام خامنه ای مستدام باد

انی تنصراللهینصرکم و یثبتاقدامکم

ارادتمند سید نصرت الله حسینی پور

 

منبع:کبنا

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی