نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

28. آبان 1394 - 19:37
همایش پیاده روی همگانی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج فردا جمعه ساعت هفت صبح در یاسوج برگزار می شود.

سرهنگ دوم پاسدار علی ستوده نیا  فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج عشایر کهگیلویه وبویراحمد در گفت و گو با خبرنگار چهارفصل از برگزاری همایش پیاده روی همگانی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج خبر داد.

 

وی با اعلام این خبر تصریح کرد: با فرا رسیدن سی و ششمین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین همایش بزرگ پیاده‌روی همگانی این هفته روز جمعه 29 آبان مسیر خیابان تختی تا گلزار شهدای این شهر برگزار خواهد شد.

 

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج عشایر کهگیلویه وبویراحمد هدف از برگزاری همایش را آشنایی هر چه بیشتر اقشار مردمی با بسیج و افزایش روحیه نشاط در بسیجیان عنوان کرد.

 

ستوده نیا افزود: با بیان این‌که ورزش صبحگاهی برای افزایش توان، آمادگی جسمانی و سطح سلامت برای مقابله با بیماری‌های جسمی مانند کم تحرکی، دیابت و چاقی ضروری است افزود: به مناسبت‌های مختلف تقویمی همایش پیاده روی با همکاری هیئت ورزش‌های همگانی و ادارات و نهادها برگزار می شود

 

 

 وی در پایان با دعوت از همه ورزشکاران، مردم ورزش دوست، بسیجیان، جوانان و نوجوانان و خانواده های آنان برای شرکت فعال و بانشاط در این همایش اظهار کرد: افزایش روحیه شادی و نشاط، توجه به ورزش همگانی پیاده روی، گسترش و تبیین ورزش پیاده روی در میان همه اعضای خانواده از اهداف مهم این همایش است. 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی