نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

30. آبان 1394 - 22:44
نماینده مردم شهرستان کهگیلویه در مجلس :
کسی به فکر کارآفرینی نیست
بزرگواری تصریح کرد: متاسفانه دانشگاه های ما تنها تولید کننده مدرک هستند و کسی به فکر کارآفرینی نیست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت : متاسفانه دانشگاه های ما تنها تولید کننده مدرک هستند و کسی به فکر کارآفرینی نیست.

حجت‌الاسلام سید علی محمد بزرگواری در نشست شورای اداری در دهدشت، خواستار راه اندازی یک شرکت بزرگ اشتغال زایی از معاون وزیر کار در کهگیلویه شد.

وی بیکاری را مهمترین معضل در شهرستان کهگیلویه عنوان و افزود: نرخ بیکاری در این شهرستان به 30 درصد رسیده است.

این نماینده مجلس بیان کرد: دولت می تواند از دو راه‌حل، یک ردیف جذب و دیگری آسان گرفتن تسهیلات در رفع معضل بیکاری کمک کند.

نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اگر دولت تسهیلات آسان در اختیار مردم قرار دهد همه حاضر به تشکیل شرکت های تعاونی خواهند شد و بخش های خصوصی راه اندازی می شود.

وی اظهار کرد: قریب به 250 هزار نفر جمعیت در حوزه انتخابی بنده وجود دارد که متاسفانه محروم از بیمارستان تامین اجتماعی هستند.

بزرگواری با بیان اینکه کارگران در پروژه ها به امان خدا رها شده اند و کسی به فکر آنها نیست  ادامه داد: کارگران پروژه دهدشت غربی هم اکنون حدود هفت ماه است که حقوق آنها پرداخت نشده، کی باید از حق این کارگرها دفاع کند.؟

وی با بیان اینکه تعاون رفاه اجتماعی می تواند از حق اینها دفاع کند، خواستار توجه این امر از معاون تعاون وزارت کار شد.

نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی خواستار ایجاد و راه اندازی یک شرکت اشتغال زایی از معاون وزیر کار در شهرستان کهگیلویه شد و اضافه کرد: در شهرستان کهگیلویه سرمایه گذاری وجود ندارد زیرا زیر ساخت ها ضعیف هستند و اگر سرمایه گذاری هم بیاید حاضر به انجام کار نیست.

منبع:عصردنا

انتهاي پيام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی