نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

30. آبان 1394 - 21:52
نماینده مردم بویراحمد و دنا خبر داد :
تدوین طرح کرامت معلمان در مجلس
زارعی بیان کرد: در حال حاضر باید به سوی احیای انضباط آموزشی و نظارت دقیق آموزشی و تربیتی در مدارس باشیم که زمینه آن در شهرستان بویراحمد با مدیریت جدید مهیا شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی از تدوین طرح کرامت معلمان در کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خبر داد.

غلام‌محمد زارعی در نشست با مسئولان آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد اظهار کرد: آموزش و پرورش مهم‌ترین نقش را در سازندگی جامعه بر عهده دارد.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بر همین اساس مهم‌ترین رکن در هر جامعه‌ای نظام تعلیم و تربیت است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تبیین و تحلیل نقش تاریخی آموزش و پرورش و معلم در هر جامعه‌ای تصریح کرد: معلم در همه ادوار برای همگان قابل تعظیم و تکریم بوده زیرا کار معلمی خدایی است و رسالت ما در مجلس شورای اسلامی هم این است که برای چنین هدفی اقدام کرده و حمایت لازم از معلمان کنیم.

وی تبیین کرد: وظیفه همه مسئولان و مجلس شورای اسلامی توجه به معیشت و کرامت معلمان است که در موضوع معیشت موضوعاتی همانند پرداخت پاداش مناطق محروم و طرح رتبه‌بندی صورت گرفته و در موضوع احترام و کرامت معلمان نیز این موضوع در کمیسیون فرهنگی مجلس در حال تدوین و بررسی است.

زارعی بیان کرد: در حال حاضر باید به سوی احیای انضباط آموزشی و نظارت دقیق آموزشی و تربیتی در مدارس باشیم که زمینه آن در شهرستان بویراحمد با مدیریت جدید مهیا شده است.

در این دیدار مدیر آموزش و پرورش بویراحمد نیز با بیان اهمیت و نقش معلم در سازندگی جامعه تصریح کرد: همه وظیفه داریم با استفاده از نیروهای متعهد و امانتدار و شایسته زمینه پیشرفت وتعالی را به وسیله نظام تعلیم و تربیت فراهم کنیم.

سید علی‌اکبر هاشمی تصریح کرد: نظام تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش نهادی مقدس بوده که لازم است از هرگونه فعالیتی که به سرنوشت فرزندان جامعه آسیب می‌رساند به شدت بپرهیزیم.

وی متذکر شد: با تقویت آموزش و پرورش بسیاری از مشکلاتی که در جامعه وجود دارد برطرف خواهد شد./فارس

منبع:عصردنا

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی