نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

2. آذر 1394 - 13:48
رئیس حوزه هنری کهگیلویه وبویراحم گفت:شب شعر آئيني با ماه صفر و اربعين حسيني مصادف شد كه بخش شعر و آفرينش هاي ادبي حوزه هنري كهگيلويه و بويراحمد با واژه گزيني مناسب و به حق واژه" كربلاي منا" را انتخاب كردند.

 علی هوشمند رئیس حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد در گفت وگو با خبرنگار چهارفصل اظهار داشت: شب شعر"كربلاي منا" پيرو نقطه نظر مقام معظم رهبري مبني بر فراموش نشدن فاجعه منا بوده و يك وظيفه فرهنگي و هنري است كه بر دوش فرزندان و انقلاب و فرزندان حوزه هنري سنگيني مي كرد.

 

وي در ادامه گفتند: اين برنامه با ماه صفر و اربعين حسيني مصادف شد كه بخش شعر و آفرينش هاي ادبي حوزه هنري كهگيلويه و بويراحمد با واژه گزيني مناسب و به حق واژه" كربلاي منا" را انتخاب كردند.

 

هوشمندي اخاطر نشان كرد:شب شعر آئيني كربلاي منا با استقبال شعرا و هنرمندان خوب استان روبرو شد و در مكان معنوي دفتر نماينده ولي فقيه مردم كهگيلويه و بويراحمد در مجلس خبرگان رهبري برگزار شد.

 

وی افزود: این فاجعه به خاطر بی کفایتی و بی لیاقتی آل سعود اتفاق افتاد و عزیزان هم میهن ما در اوج بی پناهی و بدون هیچ گونه دفاعی در حرم امن الهی مورد تعرض قرار گرفتند.

 

هوشمند با اشاره به سکوت رسانه های استکباری در این حادثه اظهارکرد: این رسانه ها خیلی راحت از مرگ انسانهای مظلوم و بی پناه در این حادثه گذشتند.

 

در این آیین که یکشنبه شب به همت حوزه هنری استان برگزار شد، شاعران پیشکسوت و جوان هم استانی به خوانش اشعار خود پیرامون واقعه عاشورا و حادثه منا پرداختند.

انتهاي پيام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی