نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

2. آذر 1394 - 19:33
به مناسبت هفته بسیج 492 طرح اقتصاد مقاومتی در استان کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، ظهر امروز و با حضور فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، نماینده ولی‌فقیه در سپاه فتح، رئیس بسیج سازندگی سپاه فتح استان و دیگر مسئول تعداد پنج طرح اقتصاد مقاومتی به نمایندگی از 492 پروژه افتتاح شد.

 

در حاشیه این مراسم رضا رنجبر با اشاره به اقدامات بسیج سازندگی در رفع محرومیت‌زدایی اظهار کرد: تاکنون توانسته‌ایم با پرداخت 130 میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی زمینه اشتغال هزار و 500 نفر را فراهم کنیم.

 

رئیس بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد اجرایی کردن این تعداد پروژه اقتصاد مقاومتی را از اقدامات خوب بسیج سازندگی دانست و افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون این تعداد پروژه را در حوزه اقتصاد مقاومتی اجرا کردیم و امیدواریم این تعداد را تا پایان سال به هزار پروژه برسانیم.

وی در ادامه به افتتاح کارگاه تولیدی پوشاک در شهرستان بویراحمد اشاره کرد و گفت: این کارگاه در راستای اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زدایی و تسهیلات 60 میلیون تومانی و اشتغال‌زایی 23 نفر افتتاح شد.

 

مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: از دیگر پروژه‌های افتتاحی امروز مزرعه پرورش زعفران در شش هزار متر با تسهیلات 15 میلیون تومانی بود که این مزرعه از شرایط خوبی برای توسعه، توانمند‌سازی و ایجاد اشتغال برخوردار است.

 

رنجبر تصریح کرد: مزرعه زنبور عسل و و مزرعه پرورش قارچ دکمه‌ای با 30 میلیون تومان تسهیلات و چهار میلیون تومان سهم‌آورده که در چهار مرحله ظرفیت 10 تن برداشت را دارد افتتاح شد.

 

وی حمایت از اقتصاد مقاومتی را مهم‌ترین اهداف بسیج سازندگی استان دانست و گفت: مزرعه پرورش شتر مرغ سی قطعه‌ای با 36 میلیون تومان تسهیلات برای اولین بار در استان از طرح‌هایی بود که به نمایندگی از دیگر پروژه‌های اقتصاد مقاومتی با حضور مسئولان افتتاح شد.

فارس

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی