نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

4. آذر 1394 - 12:42
عضو شورای شهر یاسوج گفت:شهر یاسوج روزهای ۴ و ۵ آذرماه ۹۴ میزبان عضو شورای شهر تهران وبانوی کارآفرین کشوری خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، زهرا زمانی افزود: با توجه به اینکه فاطمه دانشور مدیرعامل موسسه خیریه مهرآفرین است و از جمله بانوان کارآفرین ایرانی به شمار می‌رود سعی بر آن است تا در این سفر دو روزه از تجربیات وی در حوزه‌های کارآفرینی و تسهیل‌گری اجتماعی استفاده لازم انجام شود.

 

نائب رئیس شورای شهریاسوج اضافه کرد: برگزاری همایش بانوان کارآفرین، نشست تخصصی بررسی آسیب‌های اجتماعی زنان و خانواده با حضور اعضای هیئت علمی و همچنین انعقاد چند تفاهم نامه از جمله برنامه‌های این سفر دو روزه است.

 

وی افزود: در خلال این سفر، برنامه‌های فرهنگی از جمله افتتاح شعبه موسسه خیریه مهرآفرین در یاسوج است که هدف این موسسه تحت پوشش قراردادن کودکان کار خیابانی و بدسرپرست  و مادران آنها می باشد.

 

زمانی از برگزاری همایش استانی نقش بانوان در توسعه فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد خبرداد و گفت: با همکاری دانشگاه تهران و دانشگاه آزاد یاسوج با حضور دکتر فاطمه دانشور عضو شورای شهر تهران، رئیس کمیسیون اجتماعی شورای شهر تهران، رئیس کمیسیون مسئولیت‌های اجتماعی اتاق بازرگانی ایران، رئیس مجمع زنان تصمیم‌ساز ایران، بنیان‌گذار موسسه خیریه مهرآفرین روز  چهارشنبه  چهارم آذرماه ساعت 14 و  30 دقیقه  در محل سالن اجتماعات دانشگاه آزاد یاسوج برگزار می‌شود.

 

عضو شورای شهر یاسوج بیان کرد: در این همایش از بانوان برتر استان در حوزه کارآفرینی و مسئولیت‌های اجتماعی تجلیل می‌شود.

 

فاطمه دانشور عضو شورای شهر تهران، کارآفرین و فعال در حوزه‌های اجتماعی، بانوان و کودکان بی‌سرپرست به منظور انعقاد چند تفاهم نامه در حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی میهمان شورای شهر یاسوج خواهد بود.

منبع/ایل بانو

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی