نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

8. آذر 1394 - 13:21
جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج نسبت به سخنرانی دستگیر شده فتنه 88 در این دانشگاه به شدت اعتراض کردند که این امر موجب لغو سخنرانی وی در دانشگاه آزاد یاسوج شد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي چهارفصل، آذرمنصوری از فعالان اصلاح طلب و از دستگیر شدگان فتنه 88در بحبوهه انتخابات ریاست جمهوری دهم بوده که در شهریور همان سال به دلایلی از قبیل برهم زدن نظم عمومی، تبلیغ علیه نظام، نشرکاذیب و غیره به دستور دادستانی وقت دستگیر و به سه سال حبس محکوم و روانه زندان می شود.

 

 منصوری که از بایکوت نشینان جریان اصلاحات است با دعوت تشکل تازه تاسیس امید دانشگاه آزاد یاسوج قرار بود در این دانشگاه سخنرانی کند که پس از اعتراض شدید جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد یاسوج سخنرانی وی لغو شد.

 

 شنیده ها حاکی است دانشجویان این دانشگاه صدور مجوز برای سخنرانی حامیان فتنه در دانشگاه های استان را به شدت محکوم کردند و خواستار رسیدگی و پاسخگویی مسئولان دانشگاه و مسئولان کهگیلویه و بویراحمد شدند.

 

 همچنین گفته می شود برخی از فعالان سیاسی و فعالان دانشجویی همفکر با آذر منصوری در تلاشند تا با رایزنی هایی امکان سخنرانی در دانشگاه آزاد یاسوج را به هرنحوی برای وی فراهم کنند.

 

براساس شنیده ها دانشجویان انجمن تازه تاسیس راه امید یکی از دانشجویان خانم مخالف سخنرانی آذر منصوری در دانشگاه آزاد یاسوج را مورد ضرب و شتم قرار داده اند.

منبع:صبح زاگرس

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی