نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

9. آذر 1394 - 13:02
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویر احمد بعد از ظهر روز گذشته در مراسم عفو قاتل روحانی فر از ساکنین روستای دارشاهی که سال گذشته در این روستا به قتل رسیده بود به آماری نگران کننده از میزان قتل در استان اشاره کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، فتاح محمدی معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویر احمد در حاشیه مراسم عفو قاتل مرحوم علی بخش روحانی فر ضمن تقدیر از خانواده وی که بدون قید و شرط حاضر به گذشت از خون خواهی شدند به موضوع عفو به عنوان یک ارزش بزرگ اسلامی در بین طوایف مختلف استان اشاره کرد و بیان داشت :این اقدام قطعا تاثیرات فراوانی در جهت ایجاد محبت و آرامش در پی خواهد داشت .

 

محمدی افزود: گذشت از موضع قدرت فرهنگ بسیار با ارزش والایی است که امروز شاهد آن بودیم.

 

وی تصریح کرد: متاسفانه از 8 سال گذشته تا کنون حدود  53 قتل در استان اتفاق افتاده که از بیش از یک سال گذشته تا کنون بیش از 12 مورد منجر به گذشت شده است.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار ابراز داشت:عمده این گذشت ها در بین قتل های غیر عمد صورت پذیرفته و در قتل های برنامه ریزی شده در استان زمینه گذشت سخت است و عمدتا نیاز به اعمال قانون برای ایجاد حیات برای جامعه دارد.

 

محمدی تصریح کرد:هم اکنون پنج مورد از قتل های صورت گرفته در آستانه مصالحه قرار دارد که بدون شک آثار و پیامد های فرارانی برای تقویت اخوت و برادری در جامعه به همراه خواهد داشت.

منبع:سفیردنا

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی