نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

9. آذر 1394 - 15:25
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی دنانیوز از دهدشت، علی پوزش در حاشیه نشست کمیته بانوان که با موضوع بررسی مشکلات بانوان شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: جلسه امروز باحضور زنان شاغل در دستگاه‌های اجرایی برای بررسی مشکلات بانوان در سیستم‌های اداری شهرستان برگزارشد. فرماندار شهرستان کهگیلویه با اشاره به اینکه بانوان را باید به عنوان…

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، علی پوزش در حاشیه نشست کمیته بانوان که با موضوع بررسی مشکلات بانوان شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: جلسه امروز باحضور زنان شاغل در دستگاه‌های اجرایی برای بررسی مشکلات بانوان در سیستم‌های اداری شهرستان برگزارشد.

 

فرماندار شهرستان کهگیلویه با اشاره به اینکه بانوان را باید به عنوان نیمی فعال از جامعه بپذیریم، عنوان کرد: محدودیتی برای فعالیت‌های مختلف قانونی زنان در جامعه وجود ندارد به جز مواردی که از لحاظ ساختاری محدویت ایجاد شود.

 

پوزش با بیان اینکه در این نشست خواستار بکارگیری بانوان در پست‌های مدیریتی شدند، بیان کرد: بحث آموزش و تعطیلی روز پنجشنبه از دیگر دغدغه‌های زنان شاغل در شهرستان کهگیلویه است.

وی به اهمیت آموزش بانوان اشاره کرد و گفت: آموزش تحکیم خانواده، صیانت از حقوق شهروندی و عفاف و حجاب از جمله نیازهای بانوان یک جامعه توسعه یافته و سالم است.

فرماندار شهرستان کهگیلویه با اشاره به اینکه بحث کارآفرینی برای بانوان باید پیگیری شود، افزود: خوشبختانه از یک سال گذشته بحث ایجاد کارگاه‌های قالیبافی در سطح شهرستان از طرف اداره میراث فرهنگی پیگیری شده است.

 

وی با بیان اینکه بیش از ۵۰۰ نفر خانم در اداره میراث فرهنگی در رشته‌های مختلف آموزش گذرانده و مدرک فنی دریافت نموده‌اند، بیان کرد: نزدیک به ۲۳۰ نفر از بانوان آموزش دیده به صورت انفرادی و ۸۰ نفر از آنها به صورت کارگاهی برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی معرفی شده‌اند.

 

پوزش با اشاره به استقبال خوب بانوان از طرح‌های اشتغالزایی اداره میراث فرهنگی شهرستان، افزود: بانوانی که شرایط دریافت تسهیلات اشتغالزایی را دارند میتوانند به اداره میراث فرهنگی مراجعه و برای دریافت وام معرفی شوند.

منبع:دنانیوز

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی