نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

10. آذر 1394 - 11:05
امام جمعه موقت شهرستان لنده گفت: دانشجویان بسیجی چه در دانشگاه چه بیرون از دانشگاه راه نفوذ فتنه گران را خواهند بست و اجازه خودنمایی به آنان را نخواهند داد.

به گرارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل،  حجت الاسلام سید محمود الهی نیا امام جمعه موقت شهرستان لنده در جمع بسیجیان گردان490حضرت ابوالفضل(ع)تیپ48فتح مستقر در شهرستان لنده با اشاره به حضور مقتدرانه بسیج در عرصه های مختلف اظهارکرد: سخنان مقام معظم رهبری در باب بسیج و تشبیح کردن بسیج به گنج بی پایان نشان از قدرت و صلابت روز افزون بسیج در عرصه های مختلف است.

 

وی افزود:بسیج از ابتدای تشکیل خود با انواع و اقسام فتنه ها روبرو بوده است که در همه آنها بصیرت و ولایت مداری آن عامل خنثی سازی فتنه های طراحی شده بود.

 

 امام جمعه موقت شهرستان لنده تصریح کرد: امروز کسانی که پرونده آنان سرشاراز سیاهی و تباهی در مسائل مختلف سیاسی است و به نحوی می توان گفت از عوامل اصلی فتنه 88هستند می خواهند برای ملت تصمیم گیری کنند و ادعای سهم خواهی از انقلاب دارند.

 

وی تاکید کرد: دولت تدبیر و امید نباید از افراد مسئله دار و معلوم الحال سیاسی و دارای مشکلات امنیتی در محافل سیاسی، فرهنگی، دانشگاهی و از این قبیل استفاده نمایند تا زمینه فتنه و فتنه گری را در دانشگاه شعله ورکنند.  

 

 الهی نیا ضمن محکوم کردن حمله با دانشجویان بصیر و بیدار اظهارکرد: دانشجویان بسیجی چه در دانشگاه چه بیرون از دانشگاه راه نفوذ فتنه گران را خواهند بست و اجازه خودنمایی به آنان را نخواهند داد.

 

مسوول نمایندگی تبلیغات اسلامی شهرستان لنده گفت: یکی ازمسائلی که بارها مقام معظم رهبری درمورد هشدار داده مسئله نفوذ سیاسی است که باتوجه به برنامه های طراحی شده از سوی دشمن است که مسوولان باید جلوه ها و ابعاد آن را بشناسند.

 

وی اظهارکرد: بسیج و بسیجی باید با بصیرت انقلابی خود راه نفوذ دشمن را بگیرد و اجازه یکه تازی به فتنه گران را در مسائل مختلف سیاسی، امنیتی، فرهنگی و اقتصادی را ندهند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی