نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

13. آذر 1394 - 14:10
همایش و کارگاه اسکیس پیش رفته با حضور استان های منطقه 5 دوروز متوالی در یاسوج برگزار شده است که این همایش عصر امروز حمعه 13 آبان با تقدیر از آثار برتر پایان می یابد.

فریدون داوری معاون آموزش موسسه آموزش عالي غيرانتفاعي دانا در گفت وگو با خبرنگار چهارفصل اظهارکرد: همایش و کارگاه اسکیس پیش رفته  با حضور استان های منطقه 5  دوروز متوالی در یاسوج برگزار شده است که این همایش عصر امروز حمعه 13 آبان با تقدیر از آثار برتر پایان می یابد.

 

وی افزود: حمید روحی و مرتضی صدیق از معماران بزرگ و صاحب نام معماری ایران مدرس دو روز این همایش بوده اند.

 

 

داوری تعداد شرگکت کننده در این همایش را  200 نفر اعلام کرد و گفت: شرکت کنندگانی  از استان های فارس و هرمزگان و برخی از اعضای هیات علمی دانشگاه های استان در این همایش حضور داشتند.

 

معاون آموزش موسسه آموزش عالي غيرانتفاعي دانا  یاسوج ابراز کرد: در این کارگاه آموزش های مناسبی برای دانشجویان داده شده که امیدواریم در آینده بتوانیم بخشی از طراحی استان را بوسیله آموطش هایی که در این کارگاه به دانشجویان داده شده است انجام دهیم.

 

وی گفت: شرکت کنندگان این همایش در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری هستند و در بخشی از این کارگاه ها انجام مشاوره تحصیلی نیز توسط این اساتید صورت می گیرد.

 

داوری مهم ترین طراحی های نیاز استان را طراحی پارک باغ های استان، طراحی بر اساس تاریخ استان و آنچه که از صفویه قاجاریه و اشکانیان باقی مانده است، نام برد.

 

وی گفت: این کار نیازبه  مهارت های خاص در معماری دارد که این موسسه با در نظر گرفتن این امر مهم اقدام به برگزاری چنین کارگاه هایی با حضور اساتید برجسته کشوری کرده است.

 

داوری افزود: گروه معماری موسسه آموزش عالی دانا یاسوج تا دوسال آینده درنظر دارد کتاب معماری استان را با طراحی هایی که معماران این استان انجام می دهند چاپ کند.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی