نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

14. آذر 1394 - 11:23
مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران نسبت به ضرب و شتم دانشجوی دختر در دانشگاه آزاد یاسوج واکنش نشان داد و از موضع گیری ها یکجانبه برخی فعالان سیاسی استان در این زمینه به شدت انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، مجتبی ثابتی در گفتگو با خبرنگار پایگاه تحلیلی و اطلاع رسانی چهارفصل، به حادثه اسفبار دانشگاه ازاد یاسوج و بی حرمتی به یکی از دختران دانشجو توسط جیره خواران محکوم فتنه 88 اشاره کرد و گفت:جیره خوارانی که امروز به صورت یک دختر عشایر زاده سیلی می زنند مگر غیرت ، عرق ملی ، دینی و ایلی خود را فراموش کرده اند.

 

حمله به یک دختر لُر اوج بی شرمی جیره خواران فتنه است

 

وی فرهنگ لر را فرهنگی اصیل و بزرگ دانست و گفت: اگر روزی در این سرزمین درگیری و جنگی بین طایفه ای صورت می گرفت به حرمت چادر یک زن از خون هم دیگر می گذشتند، اما آیا جیره خواران فتنه این موضوع را درک نکرده اند.

 

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران زیر باد کتک قرار گرفتن یک دختر محجبه دانشجو در دانشگاه آزاد یاسوج را اوج وقاحت و داعش صفتی این آقایان دانست و افزود: این مایه بی شرمی است که یک دختر لرزاده و محجبه را در دانشگاهی که پسوند آزاد اسلامی را برای خود یدک می کشد به باد کتک می گیرند و کسی نیست که از حق او دفاع کند.

 

ثابتی با انتقاد از سکوت مسئولان و گروه های سیاسی در برابر بی حرمتی به یک دختر مسلمان در دانشگاه آزاد یاسوج گفت: این مایه ننگ است در شهری که نسبت به جمعیتش بیشترین شهدا را در هشت سال دفاع مقدس نثار کرده است و بیشترین جمعیت شیعه را دارد به یک دختر دانشجو که به عنوان حیثیت یک قوم نامیده می شود بی احترامی شود و کسی نیست که در جلوی این بی حرمتی موضعی از خود نشان دهد.

 

اُف بر شما و افکارتان

وی ابراز کرد:اُف به این سیاسیون و جوانانی که امروز دم از سیاست و فرهنگ می زنند اما در برابر بی حرمتی به ناموس خود ساکت نشسته اند و سنگ یک فتنه گر را به سینه خود می زنند.

 

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران  هتک حرمت به یک دختر محجبه را اوج بی غیرتی و اوج دیو سالاری مدعیان دروغین حقوق بشر در مجموعه ای به نام دانشگاه آزاد دانست و بیان کرد:این انسانیت نیست که به دختر دانشجو و محجبه ای از سلاله حضرت فاطمه(س) است، در اربعین حسینی توهین شود و مسئولان ما کور و کر شوند و سکوت کنند.

 

ثابتی پسوند اسلامی را حرفی اضافی و لغتی بی معنا برای این دانشگاه دانست و افزود: در نظام جمهوری اسلامی هستیم و در دانشگاهی که پسوند اسلامی را برای خود یدک می کشند و از همه مهمتر دانشگاهی که رئیس آن یک طلبه است، اما در اوج بی شرمی می بینیم که مسئولان این دانشگاه طرفدار فتنه شده اند و از یک فتنه گر محکوم شده دفاع می کنند.

 

وی تصریح کرد:دانشگاهی که نمی تواند از ناموس، غیرت و هویت و عرق ملی مذهبی خودش دفاع کند دانشگاه نیست.

فرماندار خجالت بکشد

ثابتی با انتقاد از سخنان و تفکرات فرماندار بویراحمد و طرفداری وی از شخصیت فتنه گر دعوت شده به دانشگاه آزاد یاسوج گفت: فرماندار این شهرستان باید خجالت بکشد که ناموس و دختر ایلش را در این دانشگاه زیر مشت و لگد جیره خواران این فتنه گر قرار می گیرد و او دم از سیاسی بازی افراطی خودش می زند.

 

وی خاطر نشان کرد: این تعصبات سیاسی کورکورانه برادری نیست بلکه مثال بی غیرتی است.

 

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران تشکیل اینگونه جلسات از انجمن های تازه به دوران رسیده به قول رئیس جمهور دولت یازدهم را همان نفوذ دانست و افزود: این همان نفوذی است که رهبری فرمودند که دشمن می خواهد غیرت و فرهنگ ما را از بین ببرد.

 

ردپای نفوذ در دانشگاه آزاد به عینه دیده شد

ثابتی پشت پا زدن به ارزشها و آرمانها از سوی برخی سیاسیون منفعت طلب را تحرکات جدید غرب برای توطئه نفوذ دانست و بیان کرد: امام راحل هشدار داده اند که مبادا نسبت به ارزشهای خود بی تفاوت باشیدکه دشمن به مقصود خود خواهد رسید.

 

وی با انتقاد از رویکرد مسئولان استانی در ورود و اجازه دادن به محکومین فتنه و کسانی که به اصل نظام و انقلاب خیانت کرده اشاره کرد گفت: امروز شهری مانند یاسوج به پاتوقی برای فتنه گران تبدیل شده که باید استاندار، فرماندار و مسئولان جوابگو باشند.

 

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاههای تهران به دعوت از محکوم فتنه 88 از سوی یک انجمن تازه تاسیس در دانشگاه آزاد اشاره کرد و افزود:متأسفانه امروز تشکلهای دولت ساخته و بی هویت و به قول خود آقای روحانی تشکلهای تازه به دوران رسیده و جوانانی که مثل خود رئیس جمهور دیروز در جبهه های دیگری بودند و امروز با تغییر هویت خود دم از گروهی دیگر می زنند به دنبال رخنه هستند.

 

تا  دیروز زیر علمی دیگر و امروز زیر بیرقی دیگر

ثابتی با انتقاد از چهره و تفکر دروغین این افراد که به نام دبیر و رئیس دم از تفکرات لیبرالیسمی می زنند،اشاره کرد و گفت:کسانی که تا دیروز در جبهه اصولگرایی بودند و امروز در این گروهها رقاص شده و خود را دبیر می نامند به دنبال چه منفعتی هستند.

 

وی ادامه داد:کسانی که نقشه و اهداف شوم آنها در چهره اصوالگریان و یک مشت تک قطبی کذایی نتوانست به جایی برسند امروز در جبهه مخالف به دنبال رسیدن به تفکرات سود محورخود هستند.

 

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاههای تهران به نام این انجمن اشاره کرد و گفت:آنانی که امروز مدعی تشکیل انجمنی به نام فرهنگ و سیاست هستند پشتوانه شان کیست؟

آیا شعارشان با عملاشان یکی است؟

 

ثابتی تفکر و شعار این تشکل را عکس آن دانست و افزود: این گروه سیاست را دخیل می کند و اتفاقاً خلاف سیاست اسلامی عمل می کند که نشانه آن بی حرمتی به خون شهداء،سخنان رهبری و دعوت کردن از یک فعال فتنه است.

 

اینان توحش به انقلاب اسلامی دارند

وی با بیان اینکه اینها توحش به سیاست انقلاب اسلامی دارند، بیان کرد: کجای انقلاب اسلامی مجادله سیاسی رفتار خشن و فیزیکی در برابر جبهه مخالف را می طلبد، که همه به عینه دیدند که چگونه دانشجویان را جیره خواران این گروه به زیر مشت و لگد گرفتند.

 

ثابتی ابراز کرد:این آقایان که امروز با نام فرهنگ و سیاست وارد شده اند به دنبال جریان سود لیبرالیسمی خود هستند.

 

وی به سخنان  شهید مدرس که فرمودند "سیاست ما عین دیانت ما و دیانت ما عین سیاست ماست اشاره کرد افزود: تفکرات و شیوه برخورد این انجمن نشان داده است که این انجمن یک انجمن غربی است و سیاست آن سیاسی اسلامی نیست.

 

شعار این انجمن شعاری انگلیسی است

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاههای تهران گفت: سیاستی که می گوید نباید در برابر تعرض به خواهر دانشجوی خودت عملی قائل شوی، سیاست انگلیسی و همان راهبرد تساهلی تسامح لیبرال دموکراسی غربی است.

 

ثابتی بیان کرد: افرادی که مبادرت به دعوت از این خانم فتنه گر کردند به دنبال اسم و رسم و تبلیغ خود بوده اند و کاری به فرهنگ و سیاست نداشته و ندارند  همانهایی که تا دیروز در جریان اصولگرایی به نانی نرسیدند امروز با تغییر ریل راهبردی خود در جبهه اصلاحات بدنبال نوا هستند.لیکن بنظر میرسد که مصداق از اینجا راندگان و آنجا ماندگان هستند.

 

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاههای تهران با انتقاد از سخنان و تفکرات برخی از این آقایان در محکوم کردن بچه های انقلابی و از جمله بسیج دانشجویی در این دانشگاه گفت: آقایانی مثال تاجگردون و باقر موسوی یک طرفه سخن می گویند و حاضر نیستند در یک محفل دانشجویی مناظره کنندو یک طرفه به قاضی می روند و همان تفکرات اوایل اسلام را علم کرده اند. آنها اساسا قایل به دیالوگ نیستند و اصرار به مونولوگ هستند.

 

آقای تاجگردون اگر راست می گویی اول پاسخگوی مردم خطه خودت باش بعد فتنه گران

ثابتی رفتار تاجگردون در محکوم کردن مخالفان این جلسه را یک جانبه گری و زود به قاضی رفتن وی دانست و افزود: این آقایان اگر راست می گویند چرا در میدان علمی نمی آیند و سخن نمی گویند.

 

وی با بیان اینکه میدان یک جانبه گری و تقابل گویی حدی دارد، ابراز کرد: آقای تاجگردون اگر راست می گوید و خودش را هر روزی وکیل الدوله هر گروهی می داند، اول به سئوالهای ساده مردم خودش جواب بدهد بعد بیاید از نفاق حرف بزند.

 

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاههای تهران با انتقاد از تفکرات خلاف واقع نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و موضوع گیری وی در مقابل بسیج دانشجویی گفت: آقای تاجگردون به دنبال نفاق است و در ظاهر چیزی میگوید اما در عمل کاری دیگری را انجام می دهد.

 

ثابتی تاجگردون را فردی از یار مانده و به دوست نرسیده دانست و افزود: آقای تاجگردون را چه کسانی قبول دارند؟ آیا اصلاح طلبان یاران غار وی و یا حتی اصوالگرایانی که به وی میدان دادند و وی را رئیس کمیسیون برنامه و بودجه کردند قبول دارند و ایشان را  فردی گفتمانی می دانند؟

 

آیا اصلاح طلبان و یا اصوالگرایان شما را قبول دارند؟!

وی ادامه داد: وجه مشترک وی با اصلاح طلبان در چیست؟ مگر  نه این است که اخیرا سخنگوی خود اصلاح طلبان نگفته اند که وی را قبول ندارند؟ در عجبم که  وی چه اصراری به اصلاح طلب خواندن خود دارد؟ اتفاقا این همان ترجمان نفاق هست و نان به ازای اوضاع خوردن.

 

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاههای تهران با انتقاد از سخنان خلاف واقع تاجگردون در برخی رسانه ها نسبت به بسیج بیان کرد: کسانی که امروز هیچ وجه سیاسی ندارند و الفبای سیاست را بلد نیستند، می آیند و برخی از گروهها و تشکلهای انقلابی را به تند روی و خود سری محکوم می کنند.

 

ثابتی سخنان تاجگردون در مورد خودسر خواندن گروههای انقلابی را شبیه یک جکُ تلخ دانست و افزود: نوع عملکرد و جکُ های سیاسی وی حتی کام اصلاح طلبان را تلخ کرده است.

 

تفکرات موسوی همان تفکرات لیبرالیسمی است

وی به سخنان سید باقر موسوی دیگر فعال اصلاح طلب در رابطه با موضوع و حوادث دانشگاه آزاد یاسوج اشاره کرد و گفت: سخنان سید باقر موسوی یک سخن کهنه و نخ نما شده از دوران و تفکرات لیبرالیسمی وگفتمان مدنی خاتمی است.

 

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاههای تهران ابراز کرد: سخنانی که امروز موسوی و تاجگردون می زنند همان سخن هایی است که امروز مهاجرانی، نجفی و گنجی ها ی اپوزیسون خارج نشین می زنند.

 

ثابتی با انتقاد از این گونه سخن ها و رواج دادن این گونه تفکرات در بین قشر دانشجو گفت: آیاواقعاً مسئولان نظام امروز دغدغه انقلاب را دارند که موافق هستند که یک فتنه گر در دانشگاه ما سخنرانی کند.

 

مسئولان به چه اجازه پای فتنه گران را به دانشگاه باز کرده اند

وی اینگونه رفتار ها را به ضرر رشد علمی و توسعه آن در جامعه دانست و افزود: چرا امروز مسئولان ما به خودشان چنین اجازه ی را می دهند افراد حاشیه دار و محکومین فتنه و به زندان افتاده را به بدنه دانشگاههای ما  وارد کنند و جامعه دانشگاهی را متأفن از بوی نجس این فتنه گران کنند.

 

ثابتی با انتقاد از رویکرد دولت یازدهم در تطهیر فتنه گران گفت:آقای روحانی باید پاسخگو باشد که چرا فضای علمی را به فضای برای جنگ و جدال گروههای سیاسی تبدیل کرده و از دانشگاه به عنوان تابلوی سیاسی بازی های خود استفاده می کند.

 

وی یکی از دلایل کم رنگ شدن رشد علمی در کشور را سیاسی بازی فرجی دانای دولت روحانی در این دو سال دانست و ابراز کرد: چرا امروز کسانی که روزی مخالف احمدی نژاد بودند براین واقف هستند که در دولت احمدی نژاد رشد علمی کشور شتاب بیشتری داشت و امروز در دولت روحانی با وزرای ناکارآمدش همچون فرجی دانا فضای دانشگاه و رشد علمی به پایین ترین سطح خود رسیده و دانشگاه بیشتر به مأمن فتنه گران تبدیل شده است.

 

آقای استاندار پاسخگو باش

ثابتی با انتقاد از فضای ملتهب به وجود آمده در دانشگاه های استان و واکنش مسئولان نسبت به این قضایا ،گفت:استانداری خادمی همین کارها را کرده است که امروز فضای التهاب در درون دانشگاهای ما وجود دارد.

 

وی با انتقاد از این آقایان که ورود فتنه گران را خوب توصیف می کنند، گفت:امروز این اقایانی که برای یک فتنه گر اشک می ریزند آیا غیرت را از دست داده اند.

 

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاههای تهران در واکنش به سخنان موسوی و تطهیر چهره فتنه انگیز منصوری در دانشگاه آزادیاسوج گفت: آقای موسوی بداند که تنها در کشورهای لیبرالیسم به دخترهای مسلمان تعرض می شود و در یک کشور اسلامی آن هم در شهری به نام یاسوج که نام ایلیاتی بودن را برای خود یدک می کشد به حیثیت دختری لر به دست جیره خواران همین فتنه گر تعرض شده و آنها هنوز ساکت مانده و سر را زیر برف فرو برده اند.

 

ثابتی ابراز داشت: همگان شاهد بودیم که لیرالیسم های مدرن با رفتار داعشی خود که امروز در فرانسه و کشورهای منطقه دیده می شود یک دختر محجبه را به زیر مشت و لگد می گیرندو در آخر با مبرا کردن خویش دم از تفکر سیاسی و فرهنگی انجمن خود شما می زنند.

 

وی با انتقاد از سخنان سید باقر موسوی جهان آباد و نشر آن در یکی از رسانه های محلی که گفته بود از این حادثه خجالت کشیدم، گفت: سید باقرموسوی از چه چیزی خجالت می کشد، آیا از روی آذر منصوری محکوم فتنه 88خجالت می کشد، آری ما هم خجالت می کشیم اما از خون شهیدان خجالت می کشیم.

 

تو از چهره آذر خجالت می کشی ما از چهره شهداء

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاههای تهران ابراز کرد:اگر امروز سید باقر موسوی از چهره یک فتنه گر به نام آذر منصوری خجالت می کشد ما به حرمت خون سید الشهدا خجالت می کشیم.

 

ثابتی تصریح کرد: اگر امروز سید باقر موسوی به لغو سخنرانی این فتنه گر خجالت می کشد ما از پیکرهای جوانان شهید که در فکه و شلمچه جامانده اند خجالت می کشیم.

 

وی با انتقاد از تفکرات لیبرال این آقایان در مواجهه با این حادثه و توهین به یک دختر محجبه و لر گفت:اگر سید باقر موسوی از تیتر روزنامه شرق خجالت می کشد ما از قلب های جامانده در اروند رود خجالت می کشیم.

 

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاههای تهران بیان کرد: اگر سید باقر موسی بخاطر یک گفتمان سیاسی خجالت می کشد ما از شهدای والفجر هشت خجالت می کشیم.

 

 ثابتی با بیان اینکه این گفتمانها با هم دیگر تفاوت دارد،بیان کرد:  خجالت آقای موسوی خجالت اشخاص و تفکرات غربی است ولی خجالت ما بسیجیان خجالت نسبت به چادر حضرت فاطمه و دختر معصوم و بی گناه لر است.

 

پاسخ اشک شما را باید لیرالیسم دموکراتها بدهند

وی با بیان اینکه پاسخ سید باقر موسوی را باید لیبرال دموکراتها بدهند و پاسخ من را خودم باید در محضر خون شهداء بدهم،ابراز کرد:ما بچه های انقلابی خودمان را مقصر می دانیم که امروز به هویت تاریخی و دینی ما توهین شد و من فقط سکوت کرده ایم و مصاحبه می کنیم.

 

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران در ادامه به کتک خوردن و مورد ضرب و شتم قرار دادن یک بسیجی توسط برخی از جیره خواران فتنه در شهر یاسوج اشاره کرد و گفت: همان کاری که داعشیان در موصل انجام دادند و عده ای زنان و جوانان را به باد کتک گرفتند نمود بارز این داعش کشی را در شهر یاسوج نیز به عینه دیدیم.

 

ثابتی به تیتر برخی از رسانه های زنجیره ای اصلاح طلب اشاره کرد و گفت: وجه متمایز این دو گروه در درگیری های خیابانی است که همگان دیدند که یک جوان بسیجی را برای عقایدش شبانه به باد فحش و کتک گرفتند.

 

وی ادامه داد: کسانی که در فرانسه تروریست  کور را به آنجا کشیدند و عده ای بی گناه را کشتند، عده ای را نیز در یاسوج اغفال کرده و یک جوانان را به باد کتک گرفتند که نمود بارز داعش پنداری این نمک خواران فتنه است.

بویرخبر

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی