نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

16. آذر 1394 - 23:37
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج:
فتنه‌گران ورود با چماق در دانشگاه‌ها را آغاز کردند
این فعال دانشجویی به آزاد بودن فتنه گران در توهین به اسلام و انقلاب اشاره کرد و گفت: متأسفانه این افراد در هر جایی که به سخنرانی می پردازند به زدن بنیانهای اسلام و انقلاب می پردازند و بعد با مظلوم نمایی از آزاد نبودن سخن و بیان حرف می زنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل،  مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج با اشاره به اتفاقات دانشگاه اهواز گفت: فتنه‌گران که از حذف غیر مستقیم نیروهای حزب اللهی در دانشگاه سودی نبردند، این بار با چماق به دانشگاه‌ها ورود پیدا کردند.

 

 علی رفعتی با اشاره به حوادث صبح امروز دانشگاه شهید چمران اهواز و کتک کاری یکی از دانشجویان بسیجی در مراسم سخنرانی محکوم فتنه، حرکات اخیر حامیان فتنه و طرفدارانشان در دانشگاه های یاسوج و اهواز را محکوم کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب دو سال پیش به طور صریح نسبت به حذف و برچسب زدن به نیروهای حزب اللهی در دانشگاه هشدار داده بود؛اما متأسفانه باوجود تأکیدات مؤکد ایشان، عده ای فتنه گر سعی در حذف نیروهای حزب الهی از بدنه دانشگاه دارند.

 

وی افزود: برخورد با نیروهای حزب الهی در دانشگاه ها، کمکم دارد به یک شبه جریان تبدیل شده و با آن سعی در قلع و قمع نیروها، افراد، گروه ها و تشکل های حزب اللهی در دانشگاه ها هستند.

 

رفعتی ادامه داد: این افراد بخشی از خواسته هایشان را با دعوت از فتنه گران به بدنه دانشگاه عملی می کنند و با توجه به اینکه منتقد اصلی حضور فتنه گران در دانشگاه ها تشکل های دانشجویی و نیروهای حزب اللهی هستند، شروع به قلع و قمع آنها به بهانه های مختلف می کنند.

 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج سیاست زدگی و به حاشیه کشیدن دانشگاه ها در آستانه انتخابات را یکی از نقشه های فتنه گران دانست و گفت: فتنه‌گران و شکست خوردگان سیاسی ۸۸ از مردم، سعی دارند به هر قیمتی که شده فضای جامعه و دانشگاه را در آستانه انتخابات اسفند ماه ملتهب کنند و از این التهاب، هم گام با بیگانگان بهره برداری کنند.

 

 وی حضور فتنه گران در دانشگاه ها را بخشی از پروژه نفوذ دانست و گفت: دعوت از عناصر و محکومان فتنه و کسانی که به جرم اقدام علیه امنیت ملی محکوم شدهاند، بخشی از پروژه نفوذ است که با دهن کجی به قانون انجام می شود.

 

رفعتی به ممانعت از حضور آذر منصوری در دانشگاه شیراز توسط برگزار کنندگان مراسم اشاره کرد و گفت: در دانشگاه قزوین نیز همانند شیراز برنامه این محکوم فتنه لغو شد و در دانشگاه یاسوج با حربه مظلوم نمایی، پس از کتک زدن دختر دانشجو، در بوق های رسانه ای ضد انقلاب شروع به مظلوم نمایی و دروغ پراکنی کردند.

 

وی افزود: اتفاقات دانشگاه یاسوج پرده از علت حضور این عنصر فتنه در دانشگاه ها برداشت و پس از آن در اصفهان شاهد بودیم که چگونه احکام اسلام را زیر سئوال برد.

 

این فعال دانشجویی به آزاد بودن فتنه گران در توهین به اسلام و انقلاب اشاره کرد و گفت: متأسفانه این افراد در هر جایی که به سخنرانی می پردازند به زدن بنیانهای اسلام و انقلاب می پردازند و بعد با مظلوم نمایی از آزاد نبودن سخن و بیان حرف می زنند.

 

 رفعتی به حوادث امروز دانشگاه چمران اشاره کرد و گفت: امروز باز هم شاهد حضور این عنصر فتنه در دانشگاه شهید چمران اهواز بودیم و باز هم چماق به دستان فتنه پس از ضرب و شتم دانشجوی دختر در دانشگاه یاسوج، این بار دانشجوی پسر دانشگاه اهواز را مورد ضرب و شتم قرار دادند تا ماهین واقعی خود را به همگان بنمایند.

 

وی افزود: فتنه گران تا کنون در صدد حذف غیر مستقیم نیروهای انقلاب و حزب اللهی از دانشگاه بودند؛ اما در آستانه انتخابات و طی هفته های جاری با چماق و کتک کاری دانشجویان، عزمشان را برای حذف مستقیم این نیروها در دانشگاه جزم کردند.

 

رفعتی تصریح کرد: از مسئولان و مراجع قضایی، قانونی و امنیتی استان ها می خواهیم هر چه سریعتر به این پرونده ها رسیدگی و با عاملان و متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد تا در جای دیگری اجازه چنین کاری را به خود ندهند.

 

این فعال دانشجویی گفت: از مدعیان آزاد اندیشی و منطق گفتمانی انتظار می رود که چماق هایشان را زمین بگذارند و به صورت منطقی و با صبر به دانشگاه ها ورود پیدا کنند و اجازه بدهند مخافینشان هم به اظهار نظر بپردازند

خبرگزاری دانشجو

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی