نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

17. آذر 1394 - 10:59
مسئول دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه های کهگیلویه و بویراحمد:
مهم ترین آرمان برای جنبش دانشجویی استکبارستیزی است
مسئول دفاتر نهاد رهبری استان کهگیلویه وبویراحمد افزود: اتفاقات شانزده آذر 32 نشان داد مهم ترین آرمان برای جنبش دانشجویی استکبارستیزی، استقلال و دست یابی به هویت حقیقی و بومی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، مسئول دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه های استان در گفتگو با خبرنگار پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی چهارفصل ضمن تبریک فرارسیدن روز دانشجو این روز را نشانه ای برای گم نشدن مسیر حق طلبی دانشجویان در طول تاریخ دانست و گفت: اگر بخواهیم در مسیر تبیین آرمان های جنبش دانشجویی در پی میزانی باشیم برای سنجش صحت و درستی اهدافی که برای جنبش دانشجویی برمی شمرند، قطعا یکی از مهم ترین آن معیارها اتفاقات شانزده آذر است.

 

حجت الاسلام مقدم افزود: اتفاقات شانزده آذر 32 نشان داد مهم ترین آرمان برای جنبش دانشجویی استکبارستیزی، استقلال و دست یابی به هویت حقیقی و بومی است.

 

وی ضمن تاکید بر ضرورت شناخت شرایط دوره های مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی جامعه گفت: آرمان جنبش دانشجویی واحد است و این اهداف آنهاست که در ادوار مختلف با توجه به شرایط و اولویت ها تغییر می کند و لازمه این اتفاق به روز و آگاه بودن دانشجویان است.

 

 مسئول دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه ها با بیان اینکه اهداف جنبش دانشجویی و دانشجویان ذیل این آرمان مهم طراحی می شوند اظهار داشت: این آرمان مهم و حیاتی بود که همین دانشجویان را به سمت اشغال لانه جاسوسی، حضور پرشور در جبهه های دفاع مقدس و بعد از آن حضور پررنگ در عرصه جنگ نرم کشانید، چه اینکه همه این مصادیق معبرهایی برای تحقق آرمان استقلال و استکبار ستیزی بوده و هستند.

 

حجت الاسلام مقدم در ادامه با اشاره به شرایط امروز جامعه اولویت اساسی برای تحقق آرمان استقلال خواهی و استکبار ستیزی را حضور در جبهه های علمی، فرهنگی و اقتصاد مقاومتی دانست و اظهار داشت: امروز استقلال جامعه و مقابله با جبهه استکبار جهانی در گرو تقویت بنیان های علمی، فرهنگی و اقتصادی است که پیش قراولان این عرصه بدون شک دانشجویان و جنبش دانشجویی هستند.

 

وی در پایان پرهیز از سیاسی کاری و جلوگیری از متشنج شدن فضای دانشگاه را وظیفه مسئولین دانست و گفت: مسئولین باید با حفظ آرامش دانشگاه و پیشگیری از متشنج شدن فضا با حضور چهره های مسئله دار سیاسی محیط را برای حرکت دقیق و علمی دانشجو فراهم کنند.

منبع:صبح زاگرس

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی