نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

17. آذر 1394 - 12:06
برای اولین بار در استان کهگیلویه و بویراحمد
پرتقال شب عید از استان تامین می شود
وی با شاره به اینکه هنوز قیمت تعیین نشده است، اضافه کرد: پیش بینی می شود که برای میوه شب عید مردم استان قریب به ۴۰۰ تن پرتقال خریداری شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل, مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: میوه مورد نیاز شب عید مردم استان از تولیدات باغی داخل استان  تامین خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کهگیلویه و بویراحمد هوشنگ جهانبخش در جمع خبرنگاران گفت: سازمان تعاون روستایی استان از دو میوه سیب و پرتقال شب عید مردم استان را تامین خواهد کرد.

 

وی با اشاره به اینکه هم اکنون برای نگهداری پرتقال شب عید سیب ، سردخانه  وجود دارد، بیان کرد: براساس طرح ملی تامین میوه شب عید تاکید شده است که برای تامین پرتقال شب عید مردم استان دو رقم تامسون و والنسا خریداری خواهد شد.

 

مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: برای اولین بار است که رویکرد مسوولین استان تامین میوه موردنیاز شبکه عرضه شب عید از محل تولیدات باغداران استان بوده و این دو رقم نیز در خود استان از جمله شهرستان های گچساران، چرام و کهگیلویه  خریداری خواهد شد.

 

جهانبخش عنوان کرد: از همه باغداران استان که این دو رقم پرتقال را دارند دعوت می شود که با مراجعه به تعاون روستایی شهرستان خود اعلام آمادگی کنند که ما نیز برای خرید از آنها اقدام کنیم.

 

وی با شاره به اینکه هنوز قیمت تعیین نشده است، اضافه کرد: پیش بینی می شود که برای میوه شب عید مردم استان قریب به ۴۰۰ تن پرتقال خریداری شود.

هوشنگ جهانبخش کیفیت پرتقال تولید باغداران کهگیلویه و بویراحمد را بسیار مناسب توصیف و گفت : پرتقال کهگیلویه و بویراحمد تولید کوهستان محسوب شده و بازارپسندی ویژه ای دارد.این مسوول همچنین از خرید و ارسال روزانه این محصول به بازار میوه وتره بار تهران در روزهای آتی خبر داد.

منبع:کبنا

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی