نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

17. آذر 1394 - 21:52
کسانی که در مملکت از موضوع مهم نابودی اسلام توسط امپریالیسم غرب و استکبار جهانی غفلت کنند در حقیقت به دین، آینده اعتبار، باور ها و ارزشهایی که نسل های قبل برای ایجاد آن زحمت کشیدند خیانت کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، دومین نشست مجمع عمومی سازمان بسیج فرهنگیان سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز در سالن جلسات سازمان آموزش و پرورش استان با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

 

سردار یداله بوعلی فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد سخنران ویژه این مجمع با اشاره به نقش آموزش و پروش و فرهنگیان در ایجاد فرهنگ مطالعه تحقیق اظهار کرد: فرهنگ مطالعه و تحقیق،  مبحث بسیار ضروری و مهمی است که پایه آن از آموزش و پرورش شروع می شود ونیاز هست از جانب فرهنگیان کشور و آموزش و پرورش در این باره توجه بیشتری صورت بگیرد.

 

وی در ادامه افزود: این موضوع اهمیت فراوانی دارد و انگیزهای فردی و گروهی در ایجاد آن نقش دارند، اگر شرایط به گونه ای فراهم شود که فرهنگیان انگیزه لازم و احساس تکلیف خوبی نسبت به این امر داشته باشند، این کار مهم و اثر گذار صورت می پذیرد.

 

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد نقش انگیزه فردی و خیرخواهانه را در این موضوع بسیار مهم دانست و افزود: انگیزه فردی، خیرخواهانه و خداپسندانه در انجام این امور چاشنی اصلی و محرک اصلی است و اگر یک معلم چنین انگیزه ای در خود نداشته باشد قطعاً موفق نخواهد بود.

 

وی داشتن انگیز خیرخواهانه همراه با صداقت را برای پیش رفت در چنین هدفی با اشاره به ابیاتی از غزل حافظ  اینگونه عنوان نمود: اگر فعالیت های ما از سر محبت باشد قطعا پیروزی حاصل خواهد شد و در تاریخ دیدیم موسی زمانی که برای رضای خدا و باور قلبی خود عمل کرد به پیامبری رسید و در جامعه خود هم  امام جامعه مسلمانان چون با تمام وجود، در خدمت انقلاب بود امروز در دنیا نامش جهانی است .

 

کلید گنج سعادت قبول اهل دل است / مباد آن که در این نکته شک و ریب کند

شبان وادی ایمن گهی رسد به مراد / که چند سال به جان خدمت شعیب کند

 

بوعلی تصریح کرد: عزت انسان به روح اوست که وقتی با تمام وجود در خدمت انجام یک کار قرار بگیرد به نیجه می رسد ومستحق هر مقام، پیش رفت و کمالیمی شود.

.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد بیان کرد: درآموزش وپرورش کسانی که هیچ مسئولیت سازمانی و امکانات سازمانی هم نداشته با چنین انگیزه هایی به این عرصه ها ورود می کنند و به ساخت وسازمدرسه، کلاس، حسینیه و...  از سر دلسوزی می پردازند، جوهره حرکت را داشته اند.

 

وی در ادامه به مسئله مهم و شالوده اقدامات حرکتی دنیای غرب اشاره کرد و گفت: نباید مسائل مهمی که آینده این مملکت و مسائلی که آینده دینی مان را به خطر می اندازد با مسایل جزئی، زود گذر، بومی، منطقه ای، گروهی، حزبی، سیاسی  و...مخلوط کنیم.

 

بوعلی خاطر نشان کرد: بعد از سقوط کمنیست به عنوان رقیب امپریالسم و غرب، اسلام بزرگ ترین مزاحمت برای آنان خواهد بود و آنچه امروز در دنیای کفر به سردمداری صهیونیسم به صورت هدفمند و برنامه ریزی شده وبا همه امکاناتی که در اختیار دارند دنبال می شود اسلام هراسی برای نابودی اسلام است.

 

وی  با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی جزیی از اسلام است ونابودی اسلام در نظر صهیونیست یک اصل است تصریح کرد: در نظر دارند اسلام را  دین متحجر، دارای جمود فکری، دینی که منطق و خرد در آن وجود ندارد به تمام دنیا معرفی کنند و به شکل های مختلف بدنبال سرکوب اسلام هستند.

 

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد به مقوله مهم فرهنگ یه مثابه تنفس برای جامعه اشاره کرد و گفت: اگر فرهنگ را از هر جامعه ای بگیرند آن جامعه در آینده هیچ حرفی و هیچ دلیلی  برای استقرارش نخواهد داشت.

 

وی افزود:آنچه به انسان هویت میدهد و موضع گیری آن را مشخص می کند، فرهنگ اوست که اگر تمام شد دلیلی برای مقاومت ندارد کسانی که هویت دینی خود را از دست می دهند همه استقلال خود را ازدست می دهند.

 

بوعلی بیان کرد: امروزه خیلی ها با شعار عوام فریبانه مثل ایجاد نظم نوین در پی حکومت کردن بر جهان هستند و آمریکا را می بینیم که در حال به هم ریخت ساختار حکومت های مقتدر اسلامی است.

 

وی خاطر نشان کرد: کسانی که در مملکت از این موضوع  مهم غفلت کنند در حقیقت به دین، آینده اعتبار، باور ها و ارزشهایی که نسل های قبل برای ایجاد آن زحمت کشیدند خیانت کرده اند.

 

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: شاه بیت امروز ما پایه و اساس جمهوری اسلامی آن چیزی است که رهبر کبیر انقلاب فرمودند و باید بر اساس آن عمل کنیم: مرحوم امام خمینی (ره) فرمودند :"ما معادله جهانی و معیارهای اجتماعی و سیاسی‌ای که تا به حال به واسطه آن تمام مسائل جهان سنجیده می‌شده است را شکسته‌ایم. ما خود چارچوب جدیدی ساخته‌ایم که در آن عدل را ملاک دفاع و ظلم را ملاک حمله گرفته‌ایم. از هر عادلی دفاع می‌کنیم و بر هر ظالمی می‌تازیم، حال شما اسمش را هرچه می‌خواهید بگذارید. ما این سنگ را بنا خواهیم گذاشت."

 

 وی در پایان گفت: رهبری فرمودند: حواسمان باشد که واقعیت های موجود واژگون تعریف نشوند وغلط فهمیده نشوند و خود را آماده کنیم برای ایفای نقش در ایجاد نظم جدید که با قوی کردن ایران اسلامی در سه زمینه علم  فناوری، اقتصالد و زیر ساخت های اقتصادی و اقتصاد مقاومتی  و مهم تر از همه "فرهنگ" و توجه به مسایل فرهنگی امکان پذیر است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی