نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

19. آذر 1394 - 10:02
شنیده شده تعدادی از کادر پزشکی بیمارستان اشرفی اصفهانی چند روز قبل از این حادثه به واسطه تخلفات اداری اخراج شده‌اند و گویا پزشک جنجالی پرونده کودک 4 ساله، این تخلفات را به ریاست بیمارستان انتقال داده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، به نقل از سینا، ماجرای پزشک متخلف اصفهانی که به دلیل عدم پرداخت هزینه 150 هزار تومانی درمان توسط والدین کودک 4 ساله، بخیه تازه را از چانه این کودک کشید، هر روز ابعاد تازه‌ای پیدا می‌کند. طبق آخرین اخبار رسمی پزشک و پرستار متخلف بازداشت شده و دستور تعلیق از کار آنها نیز صادر شده است. اما اخبار رسیده از جلسه رسیدگی به این پرونده حاکی است، نماینده دادسرای انتظامی سازمان نظام پزشکی خمینی شهر در این جلسه گفته است که پزشک اقرار به انجام چنین اقدامی نکرده و برای روشن شدن موضوع پرونده به صورت خارج از نوبت در دادسرای انتظامی نظام پزشکی در حال بررسی است.

 

همچنین از طرفی اعترافاتی به صورت جداگانه از پرستار و سوپروایزر گرفته‌ شده است که هر یک روایت جداگانه‌ای تعریف کرده‌اند و تناقض زیادی در صحبت‌هایشان وجود دارد اما خلاف اخبار منتشر شده در اخبار و فضای مجازی درباره دادگاه و صدور حکم آن هنوز قاضی پرونده حکمی صادر نکرده است و این موضوع فعلاً در مرحله دادگاه نظام پزشکی است.

 

پای پلیس فتا هم به پرونده باز شد
فضای مجازی و شایعه پراکنی در این فضا باعث انتقال پرونده به پلیس فتای استان اصفهان نیز شده است و به موازات این پرونده در دادگستری اصفهان پرونده‌ای تشکیل شده که معاون دادستان استان اصفهان رسماً مسئول پیگیری این پرونده است تا منبع خبری شایعات را پیگیری کنند.

 

کارشکنی یا شایعه‌پراکنی به نیت تلافی‌جویی؟
اما شنیده‌ها از ادعایی دیگر در خصوص این پرونده که چند روز است اذهان عمومی را جریحه‌دار کرده حکایت دارد. شنیده شده تعدادی از کادر پزشکی بیمارستان اشرفی اصفهانی چند روز قبل از این حادثه به واسطه تخلفات اداری اخراج شده‌اند و گویا پزشک جنجالی پرونده کودک 4 ساله، این تخلفات را به ریاست بیمارستان انتقال داده است. حالا این احتمال نیز وجود دارد که افراد اخراج شده برای تلافی و گرفتن زهره چشم از پزشک مذکور، چنین جریانی را علیه وی در فضای مجازی راه انداخته‌اند و این حدس و گمانی‌ وجود دارد که مادر صدرا از سوی کسانی برای طرح دعوا تحریک شده باشد که البته سکوت پزشک متخلف و عدم پذیرش اتهام مطرح شده توسط وی، می‌تواند این احتمال را قوت بخشد.

 

با وجود همه این ادعاها، براساس اخبار غیررسمی نمی‌توان قضاوت کرد و باید منتظر بود تا اخبار موثق دادگاه رسیدگی به پرونده این پزشک منتشر شود. گویا قرار است دادستانی بعدازظهر امروز نتیجه نهایی این پرونده را به سازمان بسیج جامعه پزشکی استان اصفهان اعلام کند و سینانیوز نیز تا روشن شدن ابعاد از این پرونده، موضوع را پیگیری کرده و به اطلاع مخاطبان خواهد رساند.

راه دانا

انتهای پیام/

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا