نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

22. آذر 1394 - 15:02
در شورای برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد:
دستور عجیب خادمی به مدیران؛ تا فردا اعتبارات را بگیرید
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دستگاه‌هایی که تاکنون موفق نشدند اعتبارات نفت و استانی را جذب کنند تا فردا به خزانه مراجعه کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دستگاه‌هایی که تاکنون موفق نشدند اعتبارات نفت و استانی را جذب کنند تا فردا به خزانه مراجعه کنند.

سید موسی خادمی امروز در پنجمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: چندین مقوله ابلاغ اعتبارات، توزیع و مبادله موافقت نامه بین دستگاه‌ها، تخصیص اعتبارات از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و تخصیص نقدینگی به خزانه استان در جذب اعتبارات مؤثر است.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در رابطه توزیع اعتبارات و تنظیم موافقت‌نامه‌ها اقدامات لازم انجام شده گفت: تخصیص اعتبارات در بخش استانی و نفت حدود صد درصد است و مبلغ نقدینگی که تاکنون وارد استان شده ۶۰ درصد است.

 

 

وی تصریح کرد: برخی از دستگاه‌ها این مبلغ را دریافت کردند و برخی دستگاه‌ها مانند جهاد کشاورزی، دانشگاه‌ علوم پزشکی، شهرداری و سایر دستگاه‌ها این مبلغ را دریافت نکردند که موظفند تا پایان فردا به خزانه مراجعه، اعتبارات را دریافت و در پروژه‌های عمرانی هزینه کنند.

 

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اعتبارات نفت و استانی هنوز به صورت صد درصدی  تخصیص داده نشده، افزود: ردیف‌های دیگر مانند اعتبارات ماده ۱۸۰، اعتبارات ماده ۱۰ و ۱۲ و اعتبارات مدیریت بحران ۵۰ درصد نقدینگی اعلام و این مبلغ دریافت شده است.

 

خادمی با اشاره به اینکه دستگاه‌ها در جذب اعتبارات تلاش بیشتری انجام دهند، عنوان کرد: حجم نیازهای ما در پروژه‌های عمرانی با حجم اعتبارات فاصله دارد، از این رو در صورت اعلام اعتبارات مشکلی در جذب اعتبارات وجود ندارد.

 

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص تصویب طرح جامع شن و ماسه گفت: این طرح در شورای برنامه‌ریزی بررسی و سپس در جلسه بعدی شورا به صورت جامع و کامل‌ مورد بررسی قرار گیرد.

منبع:کبنا

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی