نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

22. آذر 1394 - 15:14
پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس به منظور شتاب بخشی در امر اطلاع رسانی روزانه مهمترین اخبار و رویدادهای کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد را در قالب عکس نوشته خبری در اختیار مخاطبان قرار می دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، در این اقدام ابتکاری تیتر مهمترین اخبار کشور و استان به صورت عکس نوشته در شبکه های اجتماعی و مجازی نیز روزانه در بسته ای خبری با عنوان(فتو نیوز) انتشار داده می شود که مخاطبان می توانند از این طریق نیز در جریان به روزترین اخبار قرار گیرند.

 
 
 
 
 
با انتشار بیانیه‌ای

بزرگواری از کاندیداتوری در مجلس دهم انصراف داد

حجت‌الاسلام «سیدعلی‌محمد بزرگواری» نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده د رمجلس شورای اسلامی با انتشار بیانیه‌ای از حضور در انتخابات مجلس دهم انصراف داد.

برای دیدن متن خبری (اینجا) کلیک کنید.

 

اولویت امروز فعالیت های فرهنگی است/برای بهارستان کاندید زیاد است

نماینده ادوار هفتم و هشتم بویراحمد و دنا گفت: دشمن به دنبال این است که در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی زمینه نفوذ را در کشور فراهم کند.

برای دیدن متن خبری (اینجا) کلیک کنید.

 

 

 

مردم کسانی که فتنه گران را به استان دعوت می کنند، بشناسند

امام جمعه یاسوج با اشاره به برنامه‌های روز دانشجو در مراکز دانشگاهی اظهار کرد: هدف اصلی و شأن نزول روز 16 آذر به خاطر استکبار ستیزی و شهادت سه دانشجو بوده است اما امسال در برخی از دانشگاه‌های کشور بعضی از سخنرانان مطالبی ایراد کردند که با استکبارستیزی در تضاد بود.

 

برای دیدن متن خبری (اینجا) کلیک کنید.

 

 

---

 

 

فرمانده سپاه فتح در دومین مجمع بسیج فرهنگیان استان:

رسالت فرهنگیان فراتر از مسائل بومی و منطقه ای است/نقش مهم فرهنگیان در ترویج فرهنگ مطالعه درکشور

فرمانده سپاه فتح گفت: انگیزه فردی، خیرخواهانه و خداپسندانه در ترویج فرهنگ مطالعه در کشور، عامل و محرک اصلی است و اگر یک معلم چنین انگیزه ای در خود نداشته باشد قطعاً موفق نخواهد بود.

برای دیدن متن خبری (اینجا) کلیک کنید.

 

 

 

ورود سامانه جدید بارشی به استان از فردا/ کهگیلویه و بویراحمد در میان 9 استان پربارش روز دوشنبه

مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی کشور ضمن اشاره به برقراری پدیده غبار محلی در شهرهای پرجمعیت و صنعتی طی امروز و فردا، از ورود سامانه بارشی از اواخر وقت یکشنبه، 22 آذر خبر داد و افزود: 9 استان کشور روز دوشنبه شاهد بارش شدید خواهند بود.

برای دیدن متن خبری (اینجا) کلیک کنید.

 

 

واکنش تند یک فعال سیاسی گچساران به اظهارات تاجگردون

یک فعال سیاسی گچساران گفت:مگر می شود با ظاهر سازی و فریب و با وعده های توخالی و پوچ نرخ بیکاری و رسمی گچساران را از قعر جدول به بالا آورد من قبلا نوشتم که ایشان برای توسعه و تعالی خودش برنامه دارد اما برای توسعه منطقه برنامه ندارد.

برای دیدن متن خبری (اینجا) کلیک کنید.

منبع:صبح زاگرس

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی