نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

23. آذر 1394 - 19:26
نایب رئیس فوتبال کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سه نفر از بانوان استان عضو ثابت تیم ملی زیر 16 سال هستند و نیاز به حمایت مسئولان دارند، گفت: نبود اسپانسر از مهم‌ترین مشکلات ورزش بانوان کهگیلویه و بویراحمد است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، اقدس نوربخش اظهار کرد: بانوان کهگیلویه و بویراحمد استعداد بالایی در همه زمینه‌ها به خصوص ورزش دارند و اگر امکانات و شرایط مطلوب فراهم شود می‌توانند در کشور و جهان به خوبی درخشیده و مقام‌های ارزنده‌ای برای استان کسب کنند.

 

نایب رئیس فوتبال کهگیلویه و بویراحمد به توانایی بالای بانوان در برخی رشته‌ها اشاره کرد و افزود: در رشته فوتبال موفقیت بانوان بیشتر از آقایان بوده و تاکنون تعدادی از آنها توانسته‌اند به اردوی تیم ملی فوتبال و فوتسال دعوت شوند.

 

وی به حضور بانوان ورزشکار در تیم ملی اشاره و یادآور شد: بازیکنان فوتبال و فوتسال در تیم ملی به عنوان بازیکنان اثرگذار حضور داشته و این نشان‌دهنده استعداد و توانمندی بالای آنان در ورزش است.

 

این مسئول به برگزاری پایگاه‌های استعدادیابی در استان اشاره کرد و ادامه داد: با همکاری آموزش و پرورش توانستیم از طریق پایگاه‌های استعدادیابی 9 نفر از بانوان فوتبال و فوتسال را در استان انتخاب و به اردوی تیم ملی معرفی کنیم.

 

نوربخش اضافه کرد: از این تعداد سه نفر به عنوان بازیکن تیم ملی انتخاب و اکنون عضو ثابت تیم ملی فوتبال و فوتسال بانوان هستند.

 

نایب رئیس فوتبال کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شبنم بهشت، مرضیه توفیق‌نسب و زهرا علیزاده از استان ما بازیکنان ثابت تیم ملی فوتبال بانوان هستند، یادآور شد: زهرا علیزاده دانش‌آموز کلاس نهم است که در یکی از روستاهای یاسوج مشغول به تحصیل بوده و از طریق پایگاه‌های استعدادیابی شناسایی و به هیئت فوتبال استان معرفی و اکنون عضو ثابت تیم ملی زیر 16 سال بانوان است.

 

وی با عنوان اینکه ورزشکاران توانمند و با استعداد زیادی مانند زهرا علیزاده در جای جای استان هستند که دسترسی به باشگاه یا سالن‌های ورزشی ندارند، گفت: بانوان کهگیلویه و بویراحمد توانایی، پتانسیل و ظرفیت بالایی دارند و از همه مسئولان می‌خواهم با در اختیار قرار دادن امکانات و اسپانسر در بخش بانوان آنها را حمایت کرده و به رشد و ارتقاء بیشتر ورزش بانوان استان کمک کنند.

 

این مسئول به شرکت تعدادی از مربیان در کلاس‌های آموزشی که فدراسیون در تهران برگزار کرد اشاره و خاطرنشان کرد: نهایت تلاش خود جهت گرفتن مجوز حضور بانوان در فوتبال استان را خواهیم کرد تا بتوانیم از ظرفیت و توانایی آنها استفاده بهینه را ببریم.

 

نوربخش با عنوان اینکه هر جا به بانوان اجازه کار داده شده توانسته‌اند موفقیت‌های چشمگیری کسب کنند، گفت: مثلا شهلا گشتاسبی که امسال به عنوان رئیس هاکی استان انتخاب شد توانست در مدت کوتاهی تیم هاکی را احیا و به مسابقات کشوری اعزام کند ضمن اینکه خودش نیز به عنوان سرپرست تیم ملی هاکی بانوان انتخاب شد.

صبح زاگرس

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی