نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

26. آذر 1394 - 12:52
در پی برفگیر شدن خودروی سه نفر از گردشگران در منطقه سردسیری طسوج از توابع شهرستان چرام لحظاتی پیش 2 نفر از سرنشینان جان خود را از دست داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، در پی برفگیر شدن خودروی سه نفر از گردشگران در منطقه طسوج از توابع شهرستان چرام لحظاتی پیش 2 نفر از سرنشینان به نام های علی بخش نوروزی و فرزاد بردازه جان خود را از دست دادند و  میثم ظهرابی نیز به بیمارستان امام خمینی دهدشت انتقال داده شده است.

 

 رئیس جمعیت هلال احمر کهگیلویه امشب در جمع خبرنگاران درباره وقوع این حادثه اظهار کرد: گزارش مبنی بر برفگیر شدن یک خودروی پاترول در جاده مسیر طسوج به اداره هلال احمر شهرستان گزارش شد.

 

 ابوالقاسم بازرگان تصریح کرد: ماموران امداد و نجات جمعیت هلال احمر در ساعات اولیه وقوع حادثه در محل حاضر شدند و به خدمات‌دهی به مسافران مشغول شدند.

 

بازرگان با بیان این‌که طسوج از توابع شهرستان چرام است افزود: خودرو و نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر کهگیلویه با اعزام به محل حادثه عملیات امداد را آغاز کردند.

 

وی با اشاره به شدت سرما و کولاک در این منطقه تصریح کرد: مسافران مجبور به استفاده از پیک‌نیک و روشن کردن در خودرو شدند.

 

بازرگان افزود: متاسفانه بر اثر انتشار گاز منوکسید کربن این سرنشینان دچار خفگی شده و 2 تن از آنان جان خود را از دست دادند.

 

رئیس جمعیت هلال احمر کهگیلویه افزود: حال سرنشین دیگر خودرو به علت مسمومیت وخیم گزارش و جهت مداوا به بیمارستان امام خمینی دهدشت اعزام شده است.

 

بارش برف و سرمای شدید در روزهای اخیر در جاده های مناطق سردسیری کهگیلویه وبویراحمد بیش از 100 خودرو و سرنشینانشان را گرفتار کرد که با تلاش نیروهای امدادی و راهداری نجات یافتند.

منبع:صبح زاگرس

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی