نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

26. آذر 1394 - 13:23
بدون هیچ تردیدی حادثه تروریستی پاریس محکوم است؛ اما این فقط پاریس نیست که این روزها در خون است. این روزها مردم سوریه، لبنان، پاکستان، افغانستان، شیعیان نیجریه و... نیز روزانه قربانی عملیات تروریستی می شوند؛ چرا کسی برای این مردم پیام همدردی نمی فرستد؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، در پی حملات وحشیانه و قتل و کشتار شیعیان نیجریه توسط تکفیری های تندروی بوکوحرام، شاهد انفعال سراسری در برابر این فجایع انسانی هستیم.این در حالیست که چندی پیش صدای فریاد همین رسانه ها در مرود حمله تروریستی به پاریس گوش دنیا را کر کرده بود. 

 

بدون هیچ تردیدی حادثه تروریستی پاریس محکوم است؛ اما این فقط پاریس نیست که این روزها در خون است. این روزها مردم سوریه، لبنان، پاکستان، افغانستان، شیعیان نیجریه و... نیز روزانه قربانی عملیات تروریستی می شوند؛ حال سئوال اینجاست که چرا کسی برای این مردم پیام همدردی نمی فرستد؟

 

چرا عملیات تروریستی در پاریس به این میزان مورد توجه رسانه‌ها و مقامات کشورهای مختلف قرار می‌گیرد، ولی کسی به حوادث تروریستی مانند حوادث تروریستی لبنان سوریه، یا نیجریه و... که تقریبا همزمان با حوادث فرانسه هم هست واکنش نشان نمی دهد؟
 
پوستر/از سراسیمگی در همدردی تا سکوت در مقابل قتل عام

منبع:صبح زاگرس

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی