نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

28. آذر 1394 - 10:30
مدیرکل کتابخانه های کهگیلویه وبویراحمد گفت: از ابتدای سال تاکنون حدود 60هزار جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهدا شده است که جهت تجهیز کتابخانه‌های در دست افتتاح مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

به گزارش پايگاه خبري  تحليلي چهارفصل،‌ زینب قربانی با اعلام این خبر افزود: فرهنگ اهدای کتاب در استان ما روزبه روز در حال گسترش است؛ خوشبختانه از ابتدای سال تاکنون حدود 60هزار جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهدا شده است که جهت تجهیز کتابخانه‌های در دست افتتاح مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

 

وی از اهدای بیش از دو هزارجلد کتاب توسط خیرین به کتابخانه های عمومی این استان اشاره کرد و گفت:خانواده مرحوم حجت الاسلام سید کریم موسوی‌اصل بیش از یک هزار جلد و محمد رادمنش نویسنده هم‌استانی نیز یک هزار جلد از کتاب های خود را به کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد اهداء نمودند.

 

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد اقدام وقف کتابخانه شخصی از سوی یک خانواده روحانی را حرکت فرهنگی خوبی برای کمک کردن به کتابخانه‌ها و نهادینه کردن فرهنگ کتابخوانی در جامعه دانست.

همسر مرحوم سید کریم موسوی گفت: با توجه به علاقه‌ی همسرم به کتابخوانی و با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، در دومین سالگرد ارتحال مرحوم موسوی حدود یک هزار جلد کتاب با موضوعات دینی ، فرهنگی و علمی به کتابخانه های عمومی استان اهدا کردیم.

 

مرحوم حجت الاسلام سید کریم موسوی‌اصل از روحانیون معتهد و جلیل القدر کهگیلویه وبویراحمد استان که در شش خرداد 1331 در روستای سرتنگ بیدک 'سادات بیدک' شهرستان باشت به دنیا آمد و در 26 آذر 1392 بر اثر سانحه تصادف در شهر یاسوج چشم از دنیا فرو بست.

 

همچنین محمد رادمنش پزشک و نویسنده هم‌استانی نیز یک هزار جلد از کتاب خود با عنوان "جنایت علیه محیط زیست" را به کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد اهدا کرد.

ایل بانو

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی