نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

30. آذر 1394 - 14:13
چه عجب سرازسوراخ بیرون کشیدین!!!؟؟؟
آقای رضاتوفیقی؛ شما در ۸ ماه فتنه کجا بودین!؟
بحث رد صلاحیت ها را به میان آوردید که برداشت بنده این است منظور شما اصولگرایان نیست و غیر مستقیم شورای نگهبان را زیر سوال می برید که خارج از هرگونه جناح بندی سیاسی و حزبی تا کنون عمل کرده است، اگر جز این بود آقای روحانی امروز بی شک رئیس جمهور نبودند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، اسماعیل مدبرمقدم، فعال رسانه ای با انتشار یاداشتی به سخنان رضاتوفیقی از چهره‌های سیاسی اصلاح‌طلبان کهگیلویه و بویراحمدواکنش نشان داد.

 

باعرض سلام خدمت جناب آقای سیدضیاالدین رضاتوفیقی، رهبر اصلاح‌طلبان کهگیلویه و بویراحمد در رابطه با صحبت‌های جنابعالی در همایش اصلاح‌طلبان لازم میدانم چند نکته را خدمت شما و مخاطبین محترم عرض کنم.

MODABR
جناب رضاتوفیقی دراوایل سخنرانی از فتنه و فتنه گر حرف به میان آوردید که لازم میبینم یک بار دیگر شما را به مطالعه صحبت های رهبران برون مرزیتان (جین شارپ- جرج سروس) و… برگردانم که می گفتند مقداری پول در اکراین و گرجستان خرج کردیم حکومتی را بردیم و حکومتی را آوردیم و همین مقدارحتی کمتر از آن را در ایران خرج می کنیم و حکومت ایران را نیز سرنگون خواهیم کرد. همه ملت شاهد بودند که در آن ۸ ماه فتنه عظیم ۸۸ چه اتفاقی افتاد. چه کسانی به دنبال ایجاد آشوب و برندازی نظام بودند و سوال بنده این است که درآن هشت ماه فتنه ۸۸ شما کجا تشریف داشتین. جناب توفیقی کسی نمی گوید که اصلاح‌طلبان فتنه گر هستند و آنها براندازند اما همه کسانی که در فتنه ۸۸ خطوط قرمز را زیرپا گذاشته و به ندای دشمنان انقلاب که هدفی جزء برندازی نداشته و ندارند خود را از جریان اصلاح‌طلبی کشور می دانند.

آقای رضا توفیقی، در رابطه با جنگ و جهاد خدمتتان عرض کنم که دو بخش دارد، یک بخش معنوی که رزمنده با خدای خود عهد و پیمانی میبندد، بخش دیگر آن ظاهری و نمادین است که در این بخش دوم حضرت عالی نمی توانید برای دیگران نبودنشان، نجنگیدنشان، کجابودنشان تکلیف تعیین کنید و اجر جبهه رفتن خودتان را که در قسمت اول و بحث معنویت آن است از بین ببرید.

در رابطه با علامه مصباح که مقام معظم رهبری از ایشان به عنوان مطهری زمان یاد می کنند نمیخواهم دفاع کنم ولی اگر اهل تحقیق هستید با جست و جوی کوچکی تمام سابقه ایشان را به دست خواهید آورد. اما چند نکته کوتاه برای شروع تحقیقتان عرض میکنم،ایشان درزمان طاغوت هم علاوه بر مبارزه با رژیم شاهنشاهی، پیام‌آوران مبانی فرهنگ منحط غرب و افکار التقاطی و انحرافی را شناسایی و با آن‌ها مقابله می‌کردند و پس از پیروزی انقلاب نیز، به مقابله فکری با منافقین و مارکسیست‌ها پرداختند که نمونه‌ای از آن، مناظره تلویزیونی با سران حزب توده و چریک‌های فدائی خلق بود. نکته دیگری را خدمت تان عرض کنم که نه آقای «سیدحسن خمینی» امام حسین (ع) است و نه حکومت جمهوری اسلامی حکومت یزید و یزیدیان است که در اوج بی تقوایی در میان کف و سوت هوادارانتان به اسم اشخاص و احزاب نظام جمهوری اسلامی را هدف می گیرید.

 

در چندین قسمت از اکثریت مردم حرف می زنید که واقعا آدم خنده‌اش می‌گیرد، چگونه است که اکثریت مردم را شما مشخص می کنید مگر انتخابات ۸۸ و حضور پررنگ ملت یادتان رفته است.

 

در رابطه با نفوذ وقتی که آقازاده در عربستان با سران غرب تلفنی صحبت می کرد و میگفت تحریم ها را بیشتر کنید و… و اما به بیرون از استان نروم و بخش بسیار کوچکی از آن در همین شهر یاسوج بعد از جمع کردن بساط فتنه خانم آذر منصوری توسط جوانان انقلابی چه کسانی کمتراز بیست دقیقه اتفاقات دانشگاه آزاد را به رسانه های معاند نظام مخابره کردند،

 

بحث احمدی نژاد را با همین یک جمله میگذرم که آقای رضا توفیقی ما با هیچ احد و ناسی عقد اخوت نبسته ایم و اگر در فتنه عظیم ۸۸ که تمام کفر با وجود فریب خوردگان داخلی برای زمین زدن انقلاب اسلامی کمر بسته بودند افتخار می کنیم به رای خود که به احمدی نژاد رای دادیم چرا که همواره می گوییم برای ما ملاک حال افراد است و اگر جز این بود خیلی پیشتر ازاین انقلاب چیزی نمانده بود. جناب آقای توفیقی شمر جانباز جنگ صفین بود و همین شمری که سر از تن فرزند پیامبر جدا کرد اگر شمشیر در صفین به او محکم تر برخورد می کرد امروز به او می گفتید شهید شمر.

اما در رابطه با رئیس دولت اصلاحات شما خطا کردین که اسم او را به زبان آوردین چرا که طبق قانون مجاز به این کار نیستین لیکن در رابطه با ۸سال اصلاحات خدمتتان عرض کنم، آقایان که عبای خود را برای غرب فرش قرمز کرده بودند بعد از گفت گوی تمدن ها چه پاسخی از غرب گرفتند تقابل تمدن ها و چقدر سریع پس از آن صحبت ایران نماد شرارت شد. آزادی مطبوعات را مثال زدین که روزنامه های زنجیره ای محصول چه بود.

بحث رد صلاحیت ها را به میان آوردید که برداشت بنده این است منظور شما اصولگرایان نیست و غیر مستقیم شورای نگهبان را زیر سوال می برید که خارج از هرگونه جناح بندی سیاسی و حزبی تا کنون عمل کرده است، اگر جز این بود آقای روحانی امروز بی شک رئیس جمهور نبودند، ‌پس چرا مثل مرد حرفتان را مستقیم نمی گویید. اما آقای رضا توفیقی این کشور قانون دارد و ملت ما نیز حافظه تاریخی خوبی دارند چرا که مجلس ششم ،‌امضا کنندگان مجلس ششم ،‌متحسنین مجلس ششم، فتنه ۷۸،‌کوی دانشگاه، فتنه ۸۸ توهین به اصل ولایت فقیه توهین به امام خمینی ، توهین به نماز روز قدس، توهین به عاشورا و ارباب بی کفن حسین (ع) را هرگز از اذهان پاک نخواهند کرد.

 

جناب آقای رضا توفیقی هرچند که در منطق شما منتقد هیچ جایگاهی ندارد و هرگز اجازه پاسخ دادن به منتقد را در جمع خودتان نمی دهید، اما همین چند بند نیز می تواند مخاطب فهمیده ما را به سرانجام کار برساند.

 
منبع:سایت مردم استان

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی