نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

30. آذر 1394 - 14:20
رضا توفیقی،فعال فتنه 88 در همایش اصلاح طلبان بویراحمد و دنا با اشاره به اینکه اصولگرایان با پرونده سازی کاندیداهای اصلی ما را برای انتخابات حذف می‌کنند توهینی را روانه جریان اصولگرایان کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، همایش اصلاح‌طلبان بویراحمد و دنا جهت انتخاب شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان این دو شهرستان در سالن شهید ایزدپناه یاسوج برگزار شد که دراین مراسم رضا توفیقی،فعال  فتنه 88 با اشاره به اینکه اصولگرایان با پرونده سازی کاندیداهای اصلی ما را حذف می‌کنند توهینی را روانه جریان اصولگرایان کرد.

 

توفیقی که سابقه زندانی و فتنه گری در اغتشاشات سال 88 را در کارنامه خود دارد این روز ها با بیان چنین حرف هایی درصدد نشان دادن خودی در جریان سیاسی اصلاح طلبان در کهگیلویه وبویراحمد است چنان که در استان شخص دیگری با عملکرد و ارتباط با دولت تدبیر وامیدو پشت پا زدن به برخی از عملکرد افراط گرایانه اصلاح طلبان نقش اصلی را در مدیریت این جریان در استان ایفا می کند تا این مهره سوخته با سابقه فتنه انگیزی!

 

این در حالی است که این فعال فتنه انگیز سال 88 بدون اشاره به نقشی که فتنه گران در براندازی نظام با رمز  "تقلب" همسو با دشمنان خارجی در کشور دنبال کردند صحبت هایی را مبنی بر توهین به دولت واصول گرایان داشته است که جای بسی تامل دارد!

 

صحبت های رضا توفیقی در همایش اصلاح‌طلبان بویراحمد و دنا به نقل از کبنانیوز ، توفیقی با بیان اینکه در این همایش نکاتی را پیرامون انتخابات، اصلاح‌طلبان و اصولگرایان را مطرح می‌کنم، در ابتدا خطاب به اصلاح‌طلبان، اظهار کرد: قرار است امروز در این همایش ۱۴ نفر را به عنوان شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان بویراحمد و دنا انتخاب شود که در کنار شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و سایر احزاب در خصوص تعدد کاندیداها حکمیت کنند، لذا اعضای شورای سیاست‌گذاری را از بین دو شهرستان بویراحمد و دنا انتخاب کنید.

 

DSC_0278

 

فعال سیاسی اصلاح‌طلب کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: از همه اصناف در ترکیب شورای سیاست‌گذاری قرار بگیرد.

 

رضاتوفیقی در ادامه صحبت‌های خود، اظهار داشت: اصلاح‌طلبان بی‌تفاوت نباشند و با بدنه جامعه در ارتباط باشند.

وی با بیان اینکه با دو انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی روبرو هستیم، افزود: وظیفه ما در این شرایط چیست؟ رقیب ما کیست؟ و اصلاح‌طلبان چه وضعیتی دارند؟ پرسش‌های است که باید در حد امکان به آن پاسخ داد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب افزود: مجلس خبرگان رهبری در قانون اساسی ما از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و نهادی است که رهبری را انتخاب می‌کند و بر کار رهبری نظارت می‌کند و رهبری عالی‌ترین مقام در قانون اساسی است.

رضاتوفیقی افزود: اصولگرایان از همان اول سعی کردند که مجلس خبرگان رهبری را در دست خود داشته باشند و اصلاح‌طلبان را به این مجلس راه ندهند.

وی افزود: در انتخابات خبرگان باید حواسمان جمع باشد و انتخابات را دست کم نگیرد چرا که خیلی مهمتر از انتخابات مجلس است.

فعال سیاسی اصلاح‌طلب کهگیلویه و بویراحمد در ادامه افزود: امروز توپخانه اصولگرایان طبق معمول راه افتاده، تا دیروز برای اینکه کابینه‌ای متناسب با رأی مردم در دولت آقای روحانی تشکیل نشود، آمدند و جنگ روانی راه انداختند و گفتند نباید فتنه‌گران به دولت راه یابند. فتنه‌گران چه کسانی هستند و فتنه‌گری چیست؟ به اعتقاد ما فتنه‌گر آن کسی است که مردم از او بیزار هستند؟ فتنه‌گر آن کسی است که مردم را از تشییع بیزار می‌کند؟ فتنه‌گر آن کسانی هستند که به خواست، رأی مردم و مطالبات مردم توجه نداشتند و ندارند؟ اتفاقاتی که در سال ۸۸ افتاد. در آن اتفاقات بعضی شعارها را دادند و آن شعارها را آقایان به نام اصلاح‌طلبان می‌‍نوشتند.

رضاتوفیقی افزود: و در رأی دادن به کابینه آقای روحانی همین کلیدواژه را بکار گرفتند تا آقای روحانی نتواند کابینه‌ای را متناسب با رأی مردم انتخاب کند و همچنان بر این طبل می‌کوبند. آیا اصلاح‌طلبان برنداز بودند؟

وی ادامه داد: فتنه‌گر کسی است که برانداز هستند؟ آیا اصلاح‌طلبان برانداز هستند؟ آیا کسانی که با عملکرد ۸ سال خودشان که همه قدرت در دست آنها بود و مردم را متنفر کردند، فتنه‌گر‌اند یا کسانی که مطالبات بر حق مردم را فریاد زدند. ما هم قبول داریم، عده‌ای شعارهای را هم دادند که با قانون اساسی و انقلاب اساسی سازگار نبود و اینها فتنه است، اما آیا باید این را به همه اصلاح‌طلبان که اکثریت مردم هستند، تعمیم داد.

‌این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه این کار آنها دلیل دارد، افزود: آنها می‌خواهند با برچسب فتنه و این کارها اصلاح‌طلبان و اکثریت مردم را از حق حضور در انتخابات محروم کنند و ذهنیت شورای نگهبان و هیئت نظارت را جهت دهند و اصلاح‌طلبان رأی‌آور را ردصلاحیت کنند و این شگرد آقایان است.

رضاتوفیقی اضافه کرد: آنها خودشان را تشبیه می‌کنند به جبهه امام حسین(ع)، شهدا و ارزش‌ها در حالیکه اینجور نیست. آنها در جبهه حق و دیگر در جبهه باطل است.

وی به ثبت‌نام نوه امام خمینی(ره) در مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: در دوران انقلاب آنها کجا بودند، خیلی از آنها به جنگ نرفتند. مردم انقلاب کردند که صاحب انقلاب باشند. چرا برخی از آنها می‌گویند مردم حق ندارند ولی خودشان را صاحب حق می‌دانند.

این فعال سیاسی افزود: انقلاب برای این بود که کسانی با رأی مردم بالا رود و کسانی پایین بیایند.

وی با اشاره به وقایع عاشورا، گفت: خیلی از کسانی که در لشکر یزید بودند قرآن می‌خواندند و شعار اسلام می‌دادند، ولی همانان امام حسین(ع) را به شهادت رساندند. درست است که ماها بگویم شما اصولگرایان اینجوری هستید. این تشبیهات را به همدیگر ندهید.

رضاتوفیقی اضافه کرد: این برچسب‌ها و تهمت‌ها را نزنید. اداره اطلاعات، سپاه و دستگاه‌های نظارتی هست و نفوذی‌ها را شناسایی و به مردم معرفی کنید و همینجوری تهمت نزنید. ما که می‌دانیم برخی از آقایان پس از انقلاب به چه احزابی وابسته بودند.

وی گفت: حرف زدن و تهمت زدن آسان است، ولی مدرک ارائه بدهید، ما دستگاه قضا داریم. کشور قانون دارند. دم دم انتخابات که می‌شود پرونده‎‌‌سازی آقایان برای شورای نگهبان و دستگاه‌های نظارتی راه می‌افتد. تا بخشی از مردم را حذف کنند.

این فعال سیاسی با اشاره به حمایت اصولگرایان از احمدی‌نژاد و انتخاب او به عنوان رئیس جمهور، گفت: ۸ سال دولت احمدی‌نژاد چه بلایی بر سر مملکت آوردید؟ شما مملکت را در معرض تهدید خارجی قرار دادید. اقتصاد را ورشکسته کردید. در فساد تا خرخره غرق شدید.

رضاتوفیقی تصریح کرد: اگر فکر کردید که با پرونده سازی کاندیداهای اصلی ما را حذف می‌کنید، اشتباه کرده اید! این چه رقابتی است؟

منبع:صبح زاگرس

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی