نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

1. دى 1394 - 22:52
نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، به این سخن معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد که "با توجه به نزدیک شدن به انتخابات و در پیش بودن دهه فجر انقلاب اسلامی سعی می کنیم هیچ‌گونه افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌ها که رنگ و بوی سیاسی داشته باشد در استان نداشته باشیم واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، روز گذشته مردم دو روستای کره و باگ در شهرستان دنا شاهد کلنگ زنی دو پروژه سالن ورزشی در روستاهای خود بودند،این مراسم که با حضور نماینده بویر احمد و دنا در مجلس شورای اسلامی و مدیر کل ورزش و جوانان استان برگزار شد فرماندار و جمع زیادی از مدیران و روسای ادارات دنا نیز در این سفر حضور داشتند .

 

پیش از برگزاری این مراسم در محافل مختلف موضوع سیاسی بودن کلنگ زنی این دو سالن ورزشی در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی به بحث اصلی تبدیل شده و عده ای این اقدام زارعی را برای جلب آرا و نظر مردم میدانستند.

 

از همین رو در حاشیه این سفر یک روزه به روستاهای شهرستان دنا خبرنگار سفیردنا با طرح این موضوع و سوال از زارعی مبنی بر اینکه آیا این کلنگ زنی ها سیاسی بوده یا خیر جویای دیدگاه خود زارعی در این باره شد.

 

 در ابتدای این مصاحبه مختصر خبرنگار سفیر دنا با اشاره به سخنان اخیر معاون عمرانی استاندار که پیش از این گفته بود"با توجه به نزدیک شدن به انتخابات و در پیش بودن دهه فجر انقلاب اسلامی سعی می کنیم هیچ‌گونه افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌ها که رنگ و بوی سیاسی داشته باشد در استان کهگیلویه و بویراحمد نداشته باشیم (اینجا بخوانید)" این سوال که آیا کلنگ زنی صورت گرفته سیاسی هستند یا خیر از نماینده بویر احمد و دنا در مجلس شورای اسلامی جویا شد.

 

زارعی نیز در ابتدا با بیان اینکه معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد چنین چیزی نگفته است، گفت: ما نمی توانیم کار را تعطیل کنیم و در طول دوران خدمتمان همواره بحث عمران و آبادانی مناطق روستایی را در دستور کار داشته ایم و تعطیل بردار نیست.

 

خبرنگار سفیر دنا در سوال دیگری که به نظر خود شما این کلنگ زنی ها سیاسی بوده یا نه گفت:اصلا چنین شائبه ای وجود ندارد.

 

در ادامه خبرنگار سفیر دنا با سوال دیگری که شما عملکرد خود در چهار سال نمایندگی بر مردم بویر احمد و دنا در مجلس شورای اسلامی را چگونه ارزیابی می کند از پاسخ به این سوال امتناع کرد و گفت:مردم خود فهیم و با شعور و آگاه هستند که جلوتر از مسئولان تشخیص میدهند.

 

منبع: سفیر دنا

انتهای پیام/

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا