نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

1. دى 1394 - 22:58
عدل هاشمی داوطلب دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در چهارمین روز نامنویسی از داوطلبان با حضور در فرمانداری کهگیلویه نام خود را ثبت کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، سردار عدل هاشمی متولد 1341 در شهرستان کهگیلویه و از رزمندگان، فرماندهان و جانبازان دفاع مقدس است.

 

هاشمی صبح امروز با حضور در فرمانداری کهگیلویه  به عنوان کاندید دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برای حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده ثبت نام کرد.

 

وی دانش آموخته مقطع کارشناسی مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد بهبهان بوده و هم اینک معاون اجرایی شرکت نفت و گاز پرشیا است.

 

 

هاشمی، مدیرعامل سابق قرارگاه قرب قائم بزرگترین شرکت وابسته به قرار گاه خاتم الانبیاء، مدیرعامل سابق گروه تخصصی نیرو گستر، معاون سابق عمرانی سازمان اوقاف کشور، شهردار دهدشت، شهردار مسجد سلیمان، مسئول و متولی طراحی، مشاوره و اجرای خطوط ملی انتقال نفت، گاز و آب و سایر پروژه های ملی و فراملی را در کارنامه خود دارد.

 

هاشمی علاوه بر مدیریت طرح های ملی فنی و عمرانی در دوران مدیریت خود، مقالات و تألیفات متعددی در حوزه های فنی،فرهنگی،تربیتی و مدیریتی به منظور ارتقاء بصیرت دینی و معنوی کارکنان تهیه تدوین و به چاپ رسانیده است.

 

هاشمی در گفت‌‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس وظیفه دینی و دعوت عامه مردم، نخبه‌های علمی، سیاسی و فرهنگی در انتخابات حضور پیدا کردم.

 

وی با بیان اینکه با برنامه‌ریزی درصدد تحول اقتصادی هستم، بیان کرد: امیدوارم با وحدت و همکاری معضل بیکاری را برطرف کنیم.

 

سردار هاشمی از جناح‌ها خواست به مسائل قومی و عشیره‌ای و سیاسی نپردازند.

 

این کاندیدای احتمالی انتخاب کهگیلویه در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه اگر آقای «موحد» کاندیدای انتخابات این حوزه شود آیا ائتلاف و یا به نفع وی کناره‌گیری خواهید کرد؟ اظهار داشت: با توکل به خداوند متعال به عرصه آمدم و تا آخر می‌مانم و قصد ندارم به نفع کسی کنار بروم.

 

هاشمی به موضوع رد صلاحیت احتمالی‌اش پاسخ داد و افزود: در کشورمان قانون اساسی داریم و شورای نگهبان ناظر بر امور انتخابات است و ما همه زیر چتر ولایت و مطیع رهبری هستیم و قانون هر تصمیمی بگیرد برای ما حجت است. این کاندیدای اصولگرا دامن زدن به چنین مسائلی را خلاف اخلاق دانست.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی