نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

2. دى 1394 - 19:27
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد از ساخت 6 اردوگاه فرهنگی، هنری و رزمی در 6 شهرستان استان در سال 95 خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد در آیین افتتاح ساختمان اداری سپاه ناحیه لنده ضمن اشاره به دستاوردهای ارزشمند سپاه پاسداران در زمینه های سازندگی و عمرانی اظهارکرد: باتوجه به قرارگرفتن استان کهگیلویه وبویراحمد در مسیر زائران سرزمین شهیدان ایران و ظرفت بالای این استان در جذب گردشگر با تدابیر صورت گرفته با حضور جانشین سازمان بسیج کشور شاهد افتتاح نخستین اردوگاه فرهنگی،تفریحی و رزمی در شهرستان گچساران خوهیم بود.

 

وی افزود: باتوجه به ضرورت ایجاد اردوگاه های فرهنگی، تفریحی و رزمی در شهرستان های استان تعداد 6اردوگاه به زودی در 6 شهرستان کلنگ زنی خواهدشد.

 

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: آنچه که در سپاه دنبال می شود بحث کمک به مردم و زمینه سازی رشد و تعالی اندیشه های دینی در سطح جامعه است.

 

*وجه متمایز سپاه وجه دینی بودن آن است

 

وی تاکید کرد: وجه متمایز سپاه پاسداران با سایر ادارت و نهادها بحث جنبه دینی سپاه است که اگر این وجه را از سپاه بگیرند حرفی برای گفتن نخواهد ماند.

 

سردار بوعلی اظهارکرد: وجه دینی بودن سپاه در تمام کارها باید نمود عینی پیدا کند تا برداشت های غیرمتعارف برداشته شود.

 

*سپاه به دنبال تجارت نیست

 

فرمانده ارشد نظامی استان یاد آورشد: سپاه پاسداران به دنبال تجارت نیست بلکه توسعه برنامه های معنوی از مهمترین رسالت ها و ماموریت های سپاه در اجرای منویات حکیمانه امام خمینی(ره) و مقام عظمای ولایت است.

وی به حضور سپاه و بسیج در بین مردم اشاره کرد و گفت: سپاه و بسیج از جنس و بطن مردم اند و این همجنس بودن در همه عرصه ها و فعالیت های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و نظامی قابل لمس است.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: سپاه پاسداران هیچگاه مقابل کسی نبوده و موازی با کسی نبوده است و هرکجا که لازم باشد حضوری فعال و مقتدرانه خواهد داشت.

 

*سپاه اهل تعامل و همکاری است

وی گفت: سپاه و بسیج اهل تعامل و همکاری با تمام گروه ها و نهادها و سازمان ها در سطح کلان کشور است و این آمادگی روز به روز بیشتر است.

 این فرمانده ارشد نظامی در استان کهگیلویه وبویراحمد اظهارکرد: هدف ما کمک به توسعه انقلاب اسلامی است و هرکجا که ضعف و کمبودی باشد باید تقویت شود.

 

*شهرستان لنده سرشار از استعدادهای قرآنی و دینی است

سردار بوعلی در ادامه ضمن اشاره به استعدادهای نهفته در شهرستان لنده گفت: الحمدالله شهرستان لنده یکی از شهرستان های سرشار از استعدادهای قرآنی و دینی در زمینه های مختلف است که زمینه های رشد و توسعه روز افزون آن باید فراهم شود.

 

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد اظهارکرد: سپاه با اجرای طرح های محرومیت زدایی، بسیج سازندگی، کارهای عمرانی و توسعه ای و زیربنایی، قرآنی و فرهنگی تا کنون موفق بوده است.

 

*بیش از 80درصد اعتبار پروژه های شهرستان لنده از محل منابع مختلف سپاه است

 این مسوول استانی تاکید کرد: بیش از 80درصد اعتبار پروژه های شهرستان لنده از محل منابع مختلف و سپاه تامین شده است که این پروژه ها خارج از برنامه های متعارف سپاه است.

وی یادآورشد: با تلاش و رایزنی های صورت گرفته پروژه های محرومیت زدایی استان در سال جدید از رشد3 برابری برخوردار خواهند شد که به دنبال جذب این منابع می باشیم.

بوعلی در ادامه ضمن اشاره به ساخت مراکز درمانی در سطح شهرستان های استان اشاره کرد و گفت: با همکاری های صورت گرفته با فرمانداران استان بحث واگذاری زمین جهت ساخت مراکز درمانی آغاز شده است و که با تائید زمین های اهدایی از سوی کارشناسان امر کار ساخت این مراکز شروع خواهدشد.

وی گفت: هرکجا احساس کنیم که کاری در هر زمینه ای از عهده سپاه برمی آید بدون شک با افتخار در آن عرصه قدم گذاشته و تا حل آن نهایت همکاری و مساعدت را خواهیم نمود.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد اظهارکرد: بیش از35 پروژه برای شهرستان لنده در برنامه پنجم توسعه پیش بینی شده است که  الحمدالله تمام این پروژه در کمترین زمان ممکن طراحی و اجرا وتا امروز نیز به بهرداری رسیده است.

 

*بیش از هفت هزار متر زیربنای پروژه های احداثی در شهرستان لنده

وی در ادامه گفت: بیش از هفت هزار متر زیربنای پروژه های احداثی در شهرستان لنده می باشد که برخی به اتمام و برخی نیز در حال ساخت می باشد.

 

سردار بوعلی ضمن اشاره به سخت پروژه های مختلف در شهرستان لنده گفت: اجرای پروژه استخرشنای لنده، ساخت سالن بزرگ 9دی، ساخت 2سالن کوچک طرح صالحین، ساخت و توسعه حسینه ثارالله ناحیه لنده، ساخت 15پایگاه مقاومت بسیج، افتتاح و بهره برداری ساختمان گردان 491تیپ48فتح و احداث و افتتاح ساختمان اداری سپاه ناحیه لنده در کمتر از یکی دوسال از مهمترین پروژه های اجرایی در این شهرستان است.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد اظهارکرد: پروژه های سپاه در کمترین زمان ممکن و با استاندارهای لازم هم به لحاظ کمی و هم کیفی روند روبه رشدی دارند.

وی  گفت: باتوجه به محرومیت کذشته استان در بحث محرومیت زدایی استان کهگیلویه وبویراحمد  به عنوان استان پایلوت شناخته شده است که بیشترین طرح های محرومیت زدایی در سال جدید در این استان و شهرستان های کمتر توسعه یافته اجرا خواهد شد.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی