نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

2. دى 1394 - 19:37
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: دستگاه " سی تی اسکن" بیمارستان های شهید بهشتی و امام سجاد (ع) یاسوج که به دلیل خرابی تیوپ در یکماه اخیر از کار افتاده بود تا هفته آینده راه اندازی می شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، پرویز یزدان پناه افزود: دستگاه سی تی اسکن دولتی بیمارستان شهید بهشتی  یاسوج مدت ۳۰ روز است به علت خرابی تیوب که مهمترین قطعه دستگاه می باشد از کار افتاده است و در این بین واحد تجهیزات پزشکی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به جهت وارداتی بودن این قطعه (از کشور آلمان) و جلوگیری از کارافتادن دستگاه از مدتها قبل ( فروردین امسال) پیش بینی لازم را کرده بود و نسبت به سفارش و خریداری قطعه مورد نظربه مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان اقدام کرد.

 

وی ادامه داد: علی رغم وجود مشمول تحریم بودن با تلاش فراوان وپیگیریهای مکررمسئولین دانشگاه از کانالهای دیگر تهیه، وارد و تا هفته آینده نصب و دستگاه سی تی اسکن بیمارستان شهید بهشتی یاسوج راه اندازی خواهد شد.

 

وی ضمن تشکر از صبر و شکیبایی مردم مرکز استان به خاطر خرابی دستگاه سی تی اسکن بیمارستان شهید بهشتی یاسوج در یکماه اخیر یادآور شد : تمامی بیماران بستری نیازمند به خدمات این دستگاه با هزینه بیمارستان و توسط آمبولانس های مجهزبه تجهیزات پزشکی به شهرهای همجوار اعزام شدند.

 

یزدان پناه افزود:در یکسال گذشته درپی عدم توفیق بخش خصوصی در راه اندازی سی تی اسکن دوم شهریاسوج، با پیگیری های بی وقفه و مکرر ریاست دانشگاه و مجموعه معاونت درمان با وجود موانع تحریم وعبور از مراحل پیچیده و گوناگون مشمول آن خوشبختانه تلاشها به ثمر نشست و یک دستگاه سی تی اسکن ۱۶ اسلایس جدید به مبلغ ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان خریداری شد که حداکثر ظرف مدت دو هفته آینده در بیمارستان امام سجاد (ع)یاسوج نصب و راه اندازی می شود.

منبع:صبح زاگرس

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی